Camilla og mig var kommet over til festen. Vi var nogle af de første der kom. Festen blev holdt hjemme ved Jonas fra vores klasse. "Hej piger! Godt i kunne komme." Jonas kom over til os, og ville give mig knus, men jeg rystede på hovedet og han gav et til Camilla i stedet for. Alle fra klassen mente de havde noget sammen, men jeg vidste de bare var venner. Nu kom Hannibal ind af døren. Han så virkelig godt ud, og jeg tog mig selv i at stå og rødme. Camilla havde opdaget det, og hun gav mig et lille puf i siden. Jeg havde kendt Hannibal siden vi gik i dagpleje sammen. Jeg legede med ham næsten hver dag da vi var små, og vi kunne finde på de mærkeligste ting at lave. Jeg havde også altid gået i klasse med ham, og jeg havde det altid godt i hans selskab. Men jeg var bange for at han slet ikke føler det samme. Hans lede fætter Benjamin går også i min klasse, og vi kan bestemt ikke lide hinanden. Hannibal er også meget populær over på den nye skole. Han skater med drengende fra de ældre klasser, og han flirter med pigerne. Han er med til deres fester, men alligevel er han anderledes end dem. Han drikker ikke, han ryger ikke og han er altid så sød ved mig selvom jeg ikke er speciel populær mellem de ældre elever.
Festen var lidt kedelig i starten, men Jonas fyrede op under den da han startede på limbo. Jeg var rigtig god, og jeg endte faktisk i finalen. Hannibal var røget ud som en af de første, men jeg kunne se han stod og råbte med de andre; "Sofie! Sofie!" Jeg blev glad, men da det blev min tur mistede jeg fokus og ramte pinden. Jeg blev selvfølgelig lidt træt af det, men det betød ikke så meget. Det eneste vilde der skete til klassefesten var at Camilla og Jonas blev kærester. De dansede tæt ude på dansegulvet, mens os andre stod og klappede og piftede af dem. Jeg var rigtig glad på Camillas vegne nu.
Da vi gik hjem snakkede hun ikke om andet. Jeg lukkede bare af og hørte ikke rigtig efter. Jeg håbede lidt på at hun ville spørge ind til Hannibal, men jeg har ikke fortalt hende at jeg er vild med ham, så hvor skulle hun vide det fra.
Da vi kom hjem lå vi snakkede oppe på Camillas værelse, og jeg tror først vi sov ved 4-tiden.
YOU ARE READING
Always him
RomanceHistorien handler om Sofie. Hun rykker til en ny skole sammen med sin gamle klasse. Der sker en masse spænende ting på den nye skole med fyre, fester og veninder. Og hvordan mon det kommer til at gå med Hannibal.