BITCH

1.1K 31 3
                                    

De næste dage i skolen snakkede jeg slet ikke med Hannibal. Hvis jeg sagde "hej" til ham kiggede han bare den anden vej, og lod som om han ikke havde hørt det. Hvis jeg spurgte ham om noget timerne, ignorerede han mig også bare. Jeg lagde mærke til at han var begyndt at hænge meget ud med Lisa fra niende. Jeg synes selv at hun var en flot pige med en fed stil, men lige nu hadede jeg hende som pesten. De gik rundt på gyngende og snakkede sammen, og hver gang jeg så dem krammede de, eller også stod de og snakkede tæt sammen. Jeg snakkede med Camilla om det, og hun lovede at spørge Niclas om hvad der foregik. "Niclas sagde at han har sagt at han ikke kan lide Lisa, men han kun prøver på at gøre en jaloux. " Camilla smilede, og fortsatte. "Jeg må egentlig ikke sige det her til dig, men veninder før fyre. " Sagde Camilla, og gav mig sådan en hvor man slår sine knoer sammen. Vi gik sammen ned af gangen, og Hannibal og Lisa stod selvfølgelig og snakkede. "Så du det? " Lisa prikkede til mig. "Nej, hvad? " Sagde jeg. "Lige da vi gik forbi dem, trak Hannibal Lisa ind i et kram. " Camilla og jeg kiggede tilbage samtidig, og jeg kunne se at Hannibal trak sig ud af krammet, og gik sin vej uden at sige et ord til Lisa. "Jeg tror det er dig han prøver at jaloux. " Sagde Camilla med glæde i stemmen. "Det kan godt være, men jeg har ikke lyst til at blive såret ligesom Lisa lige er blevet. Han er en mildes talt en BITCH,og jeg har ikke lyst til at have noget at gøre med ham. " Jeg gik hurtigt ind i vores lokale, og fandt min plads. Jeg sad så jeg kunne se direkte over på Hannibal, og Gud hvor så han dejlig ud. Hans hår sad perfekt, og hans øjne og hans smil. Perfekt.

Always himWhere stories live. Discover now