Gustav

1.5K 32 3
                                    

Dagen efter vågnede jeg med en rar følelse i kroppen. Jeg havde drømt en vildt romantisk drøm om at Hannibal havde skrevet en kærlighedssang til mig. Jeg stod op, og tog stramme sorte bukser på og min adidas hættetrøje. Jeg tjekkede min mobil, og der var kommet en besked. Beskeden var fra en, jeg ikke havde nummeret på. I beskeden stod der: "Hej :-) jeg hedder Gustav og går inde i C klassen." Jeg blev rimelig glad for beskeden. Jeg synes også at Gustav er rimelig lækker, og Hannibal og mig er jo også bare venner.
Da jeg kom op på skolen, så jeg Gustav oppe i kantinen. Han stod og smilte til mig, og jeg smilte selvfølgelig tilbage. Han så virkelig godt ud. Han havde løse lyseblå bukser på, og en mega fed ternet skjorte. Han havde sådan noget flot krøllet hår, ligesom Harry Styles.
Den første time skulle vi have tysk. Vi skulle have en der hedder Mette. Hun er halv tysker, og så er hun er virkelig sær. Jeg skulle sidde sammen med en pige der hedder Matilde, og hende kan jeg faktisk godt lide. Vi sad og pjattede det meste af timen. Da timen var slut tjekkede jeg min mobil, og der var kommet en besked fra Gustav. "Hejsa :-)" jeg svarede ham tilbage med "Hej:-)" inden jeg gik til matematik.
På vej hjem fra skole var der kommet en besked mere fra Gustav. Det var ikke noget særligt, han spurgte bare en ind til min dag. Da jeg kom hjem kom jeg til at tænke på at jeg ikke havde set Hannibal hele dagen, men det gjorde ikke noget for Gustav er nu også meget sød.
Jeg skrev med ham hele aftenen. Vi skrev om alt, lige fra de irriterende søskende, til sport til skolen. Han var en virkelig sød fyr, og jeg glædede mig til at vi skulle på udflugt med skolen imorgen. Jeg håber virkelig Gustav og mig snakker sammen.

Always himWhere stories live. Discover now