Dagen efter fulgtes jeg med Camilla i skole. Vi snakkede om vores plan, og aftalte de sidste ting. Jeg havde tænkt over planen hele natten, og pludselig udbrød jeg. "Jeg kan ikke gøre det her mod Jennifer, det kan jeg bare ikke." Sagde jeg med en bestemt stemme. Camilla kiggede ikke surt men skuffet på mig. "Det er altså for din skyld det her Sofie." Sagde Camilla med en bestemt stemme. " Det er det da ikke, hun gjorde da sådan at Jonas slog op med dig." Sagde jeg. "Ja det er jo bare endnu en god grund til at gøre det." Sagde hun "Men det er altså ret led synes du ikke?" Sagde jeg. Camilla tænkte over det et stykke tid. "Jeg gør det altså stadigvæk, for at få hævn, men også får at få et godt grin." Sagde Camilla, og drejede hen mod nogle piger fra vores årgang. Jeg gik over til mit skab, tog mine ting, og gik ned i vores lokale. Jeg satte mig sammen med Matilde. Hannibal satte sig foran os sammen med Dan. "Hey Sofie kan du holde på en hemmelighed.?" Matilde kiggede på mig. "Ja selvfølgelig, hvad så?" Spurgte jeg. "Okay, det er fordi jeg er virkelig vild med Dan. Hans flotte lyse hår, der altid sidder perfekt, og hans pæne trænede krop." Matilde blev helt rød i hovedet, og gemte det i hænderne. "Han er også vildt sød men..." Sagde jeg, og Camilla kiggede undrende på mig. "Hvad mener du Sofie?" Hun kiggede spørgende på mig. "Altså Gustav fra C klassen er nu også meget sød." Sagde jeg, og nu var det min tur til at rødme. "Du ved godt han har en kæreste far Slagelse ikke?" Sagde hun med en alvorlig stemme. "Har han en kæreste?"
ESTÁS LEYENDO
Always him
RomanceHistorien handler om Sofie. Hun rykker til en ny skole sammen med sin gamle klasse. Der sker en masse spænende ting på den nye skole med fyre, fester og veninder. Og hvordan mon det kommer til at gå med Hannibal.