På skoleudflugten skulle vi på museum. Det var Nationalmuseet i København. Vi skulle køre derud i 2 busser, men jeg kom ikke i den samme bus som Gustav. Jeg kom istedet i den samme bus som Kamilla, og det var jeg vildt glad for. På vej derhen fortalte jeg hende om at Gustav og mig havde skrevet sammen. Hun blev vildt glad på mine vegne, og hun indrømme at hun også synes han er lidt lækker, men ikke så lækker som Jonas.
Da vi kom ud på museet, blev vi inddelt i klasser, så jeg kom ikke på hold med Kamilla eller Gustav. I klasserne blev vi inddelt i mindre grupper, og jeg kom i gruppe med Matilde, en der hedder Dan og Hannibal. Vi var det perfekte team. Vi kunne ikke svare ret mange opgaver rigtigt, men vi havde det mega sjovt. Dan har den bedste humør i verden, og ham og Hannibal var bare vildt sjove sammen. Matilde er også en rigtig sød pige, og hun er en af de eneste fra min klasse jeg snakker udover Hannibal og nu også Dan.
Da vi kørte hjem i bussen var jeg lidt træt. Jeg sad for mig selv, og kiggede ud af vinduet. Jeg tænkte på hvor sjovt vi havde haft det inde på museet. Jeg tænkte overhovedet ikke på Gustav, indtil der kom besked. "Hey" jeg svarede ham tilbage med et "whats up?" Der gik lidt tid inden han svarede, men så kom der en af de kædebeskeder: Hvad er jeg for dig;). 1. Død.
2. Væk.
3. Nothing..
4. Mega klam!
5. Grim.
6. Sur.
7. Dum!
8. Ikke sød, men heller ikke dum.
9. Jeg kan lide dig.
10. Sødt smil.
11. flotte øjne.
12. Smuk
13. Lækker!
14. Omg a hotti!
15. WOOOW!
16. God ven.
17. Bedste ven/veninder
18. FUCKING LÆKKER.
19. Betyder meget.
20. Du alt.
21. Vil kysse dig.
22. Vil kramme dig.
23. Vil snave med dig!
24. Vil være sammen med dig..
25. Vil i seng med dig.
26. Jeg elsker dig.
28. Fræk.
29. Mega smuk.
30. Go' røv.
31. Fræk krop.
32. Du er alt.
33. Du er min.
34. Vil komme sammen med dig.
35. Vil altid elske dig
Jeg sendte nummer 16 til ham, og sendte også kædebeskeden tilbage til ham. Han svarede mig hurtigt. Han skrev: 9, 10, 11, 16. Jeg tjekkede beskeden to gange, for at være sikker på hvad han havde skrevet. Gustav kunne lide mig.
YOU ARE READING
Always him
RomanceHistorien handler om Sofie. Hun rykker til en ny skole sammen med sin gamle klasse. Der sker en masse spænende ting på den nye skole med fyre, fester og veninder. Og hvordan mon det kommer til at gå med Hannibal.