5.BÖLÜM / Uyandı Güzel

46 4 0
                                    

Merhaba sevgili okuyucularım! Sonunda geri Döndümmmmm... Hesabı kilitledim, şifreyi unuttum, sıfırlamaya çalışırken güncel hesabımı siliyordum derken sonunda başardım!! Artık sizinleyim! 1 yıl 4 ay oldu sizlerden ayrıydım ama artık sizinleyim. Bu günden itibaren seri olarak bölüm atmaya çalışacağım! hepinizi öpüyorum.   

"O insan 5 gündür uyuyor artık uyanmasıgerekiyordu." Yoongi dayanamamıştı. Kimse Yoongi 'den daha çak uyuyamazdı. 

"Hyung ya!"

Yoongi ve Jimin aralarında tartışırken Jungkook etrafına bakaraknerede olduğunu anlamaya çalıştı. Nerede olduğunu anladıktan sonra "Ben nedenhastanedeyim?" Diye sordu. 

Jungkook 'un sorusuyla Yoongi ve Jimin tartışmayıbırakıp Jungkook'a döndü. 

"Ne olduğunu hatırlamıyor musun?" Diye sordu Jimin. 

"En son markete gitmiştim." 

"Market?" 

"Evet, bu gün bizim yıl dönümümüz." 

"Yıldönümü?" 

Jungkook tekrar etrafına baktı. 

"Taehyung nerede?" 

"Taehyung?" Jimin o kadar şaşkındı ki Jungkookne sorsa soruyla karşılık veriyordu.

 "Taehyung eve gitti. Duş alıp gelecek."Dedi Yoongi.

 "Doktor neler oluyor?" diye sordu Jimin. 

"Önce hastayı muayeneetmeliyim." Dedi doktor ve Jungkook'a döndü. 

"Adınızı hatırlıyor musunuz?" 

"Evet, benim adım Jeon Jungkook." 

"Pekâlâ, bu güzel bir olay, peki, bu gününtarihi ne?" 

"10 Ekim 2019" Dedi ve bir aydınlanma yaşadı. 

"Siz demin bana 5gündür uyuduğumu mu söylediniz ben mi yanlış duydum?" 

"Bu gün 18 Ekim." DediJimin. 

"Tanrım! Ne oldu bana? Neden 5 gündür uyudum ben? Ayrıca 5 gündüruyuyorsam bu gün ayın 15'i olması gerekmiyor muydu?" 

"Bak evlat sana neolduğunu tam olarak bilmiyoruz. Arkadaşların seni getirdiğinde vücudun o kadaryorgundu ki 2 tur maraton koşusu yapmış gibiydin." 

"Beni siz mi getirdiniz?"Diye sordu Jungkook Yoongi ve Jimin'e bakarak. 

"Evet, seni biz getirdik. 13Ekim günüydü, doğum günümdü ve kutlama bitmişti. Herkes kafeyi topladıktansonra dinlenirken camdan dışarıyı seyrediyordum. Sonra seni gördüm, koşuyordun,dedim bu çocuk deli mi bu yağmurda koşuyor?" 

"Yağmur mu?" 

"Evet, o gün çokşiddetli yağmur vardı. Sanki gökyüzü ağlıyordu. Dışarıyı izlemeye devam ettimve senin aynı yerde tam 3. kez gördüm. Nefes nefese kalmıştın ve dizlerinitutarak nefeslenmeye çalışıyordun. Sonra birden yere yığıldın ve ben koşarakyanına geldim. Sırılsıklamdın ve nefes almıyordun. Biz ambulans çağırdık veseni hastaneye getirdik. Doktor senin çok yorulduğunu ve ciğerlerininoksijensiz kaldığı söyledi. Tam zamanında getirmişiz seni az da geç kalsaydıkölecektin." Jimin ağladığının farkında değildi.

 Jungkook 'un yüreği sızlamıştı.Tanımadığı bu çocuk onun için üzülmüştü demek. Yoongi usulca Jimin 'i kendineçekti ve sarıldı. 

SEVGİ/LOVE JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin