Selam sevgili okurcanlarım uzun zamandır yoktum buralarda. Nerdeyse 1 yıl olmuş bu hikayeye bölüm atmayalı. Hepiniz bıraktığımı düşündü ama bırakmadım. Yazmak gerçekten zor ama keyifli bir iş. Üst üste aksilikler geldi. Önce modem yandı. Sonra kota doldu. Onları hallettik, bu kez monitörün tüpü bitti, eski tip tüplü monitör kullanıyordum 8 yıldır. Onu değiştirdik bu defa da hard disk yandı ve yazdığım bütün bölümler, hikayeler kül oldu. Ama şimdi döndüm. Gerçi vizeler nedeniyle biraz sıkışık bir zamandayım ama yinede bölüm atabiliyorum. sonraki bölüm vizeler bitince gelecek bu arada tabi yazabilirsem ehehe. Neyse fazla uzatmadan gideyim ben iyi okumalar.
Yoongi hazırladığı çantayla hastaneye geldiğindeJimin' i bir bankta oturmuş beklerken buldu.
"Jimin!"
"Hyung!" Jimin kalkıpYoongi' nin boynuna sarıldı.
"Islaksın Jimin! Beni de ıslattın!"
"Biliyorumhyung ama kuru kıyafetim yok böyle kaldım."
"Ben getirdim." Dedi elindekiçantayı sallayarak.
"Harikasın hyung!"
"Biliyorum, Hadi boş bir oda bulalım daüzerini değiştirelim."
"Tamam, hyung uzağa gitmemize gerek yok bu oda boş, hemJungkook'a da yakın."
"Jungkook?"
"Yolda bayılan çocuk, Adı Jungkook muş."
"Hmmailesini aramalıyız Jimmy."
"Biliyorum ve denedim ama telefonunda şifre vardı vekıramadım. Biri ararsa diye telefonunu yanıma aldım."
"Hmm iyi yapmışsın. Neyivarmış peki?"
"Çok yorgunmuş hyung. Derdi neyse resmen intihar etmek istemiş.Doktorun dediğine göre saatlerdir spor yapmış. Zaten düştüğü yerden 3 kez geçmişti. Ciğerleri oksijensizliğe dayanamamış ve bayılmış. Eğer biz olmasak ölebilirmiş hyung!"
"Pekâlâ, fazladan kıyafet var isterse ona verebilirsin."
"Teşekkürler hyung." Jimin Yoongi' nin yanağına sulu bir öpücük bırakıp odadan çıkmıştı. Uyanıp uyanmadığına bakmak için Jungkook' un odasına girmişti. Jungkook hala uyuyordu. Jimin bir süre onu izledi Melek gibi Diye düşündü
"Aissh! Saçmalama Jimin!" Dedi kafasını sallayarak. O sırada Yoongi de gelmişti.
"Ne yapıyorsun burada?"
"Merak." Dedi Jimin omuzunu silkerek. Ardından da hapşurmuştu.
"İyi misin?"
"Islandım ya ondan oldu." Jimin konuşurken Yoongi yanına gelip elini alnına koymuştu.
"Ateşin yok bu güzel, ama dinlenmelisin."
"Ama gitmek istemiyorum!" Diye sızlandı Jimin.
"Gidelim demedim zaten, hem onu tek bırakmak da doğru olmaz. Üstünü değiştirdiğin odada dinlenebilirsin bence."
"Ama o oda hastalar için değil mi?"
"Ben hemşireyle konuştum çok acil bir hasta gelmezse oda bu gecelik bizim."
"Hyung sana kocaman bir pasta yapacağım!"
" Ben yaşlı bir insanım Jimin nasıl yerim o kadar pastayı." Dedi gülerek.
"Hyung Çok gürültü yaptık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ/LOVE JİKOOK
Fanfictionİki gencin eğlenceli hikâyesi. Not: bu bir mini hikayedir bölümler tadımlıktır! Yan çift: VHope #Vhope #jikook