8. BÖLÜM
Jungkook ve Jimin aşağı indiklerinde Yoongi'yi ses sistemini kurarken gördüler. "Hyung erkencisin." Dedi Jimin "Ben erkenci değilim siz geç kalktınız. Saat 10 oldu." Dedi Yoongi Jimin'e bakmamıştı ve sesi buz gibiydi. Kırılmıştı. Jimin onun her şeyiydi. Onu üzmemek için Jimin'e baktı sırıtarak "Gidin ve yiyecek bir şeyler yapın insanlar aç kalacak."
Jimin Yoongi'nin soğukluğu karşısında üşüdüğünü hissetti. Ne olduğunu biliyordu. Yoongi onları görmüştü. Jungkook haklı olabilir miydi? "Kız olsaydın senden hoşlandığını düşünürdüm." Demişti dün. "Hyung iyi misin?" Diye sordu Jungkook. İyi olmadığını biliyordu ama yine de sordu. "Bilmiyorum" Dedi Jimin. "Yoongi hyung ilk defa benimle böyle konuştu. Sesi buz gibiydi." Yoongi yiyecek hazırlamalarını söyledikten sonra Jimin adeta kaçarak mutfağa gelmişti. Jungkook'ta peşinden gelmişti. Yoongi'ye sonra da yardım edebilirdi. Önce bu sorunu çözmeliydi. Sezgilerinde yanılmamıştı Yoongi Jimin'e karşı bir şeyler hissediyordu. "Jungkook, Yoongi hyung bizi görmüş müdür?" "Olabilir hyung. Kolilerin olduğu oda benim yatak odamda çünkü." "Hatırlat değiştirelim o odanın yerini. Gençsin ve kız ya da erkek arkadaşların olacak seni uygunsuz halde görmek istemem." Dedi Jimin nedensizce konuyu değiştirmek istemişti. Jimin'in ağzından çıkanlar Jungkook'un yüreğine ok gibi saplanmıştı. "Hyung bu acıttı." Dedi muzurca sırıtarak kalbinden vurulmuş gibi yaptı. Muzurluğunun arkasına gizledi gerçekten acıdığını. Jimin sırıtarak baktı Jungkook'a. "Ee ne söyleyeceksin bu gün?" "Hala karar veremedim hyung. Sahneye çıktığımda nasıl hissedersem öyle söylemeyi düşünüyorum." "Kurabiye Yoongi hyung bizi misafirlere ikram yapmadan ikramlık yapsak iyi olacak." Dedi Jimin buzdolabına doğru ilerledi. Onlar ikramlıkları hazırlarken diğerleri de gelmişti. Cuma günleri kafeyi öğlenden sonra açıyorlardı ve gece yarısına kadar eğleniyorlardı. Herşey hazırdı. Misafirlerden bazıları şarkı söylemeye başlamıştı bile. Kimisi şarkıyla güzel bir aşk itirafı yaparken, kimisi yüreğindeki yarayı şarkı sözlerine döküyordu. Namjoon, Jin, Yoongi, Jimin ve Jungkook beraber koyu bir sohbete dalmışken Hoseok ve Taehyung gelmişti kafeye. Onları ilk fark eden Yoongi olmuştu. Masadan kalkarak onları karşılamaya gitmişti. Böylece herkes dikkatini Yoongi'ye vermişti. Gelenleri görünce Jin masaya geri dönmüş ve Namjoon'a da bakmamasını söylemişti. Jungkook'a baktıklarında gözlerindeki cam kırıklarını görmüşlerdi. Jimin Jungkook'un elini tutmuştu. Ona doğru yaklaşıp "İyi misin?" diye sordu. Jungkook farkında olmadan Jimin'in elini sıkmıştı. "İyi olmam lazım hyung. İyi olmam lazım." Dedi Jungkook daha çok kendine söylüyor gibiydi. "Hyung benimle şarkı söyler misin?" Diye sordu sonra. Bakışlarını Jimin'e çevirmişti. Hala birbirlerinin elini tutuyorlardı. Yoongi henüz fark etmemişti ama Taehyung fark etmişti. Jimin ve Jungkook el eleydi. Bakışları orda takılı kalmıştı. "Sen neye bakıyorsun öyle?" Diye sordu Hoseok. "Hm? Dalmışım öyle aşkım. Hangi şarkıyı söyleyelim onu düşünüyordum." "Karar verdin mi peki?" "Hug me ye ne dersin?" "Olabilir." Dedi Hoseok. O sırada Jimin Jungkook'un isteğini kırmamıştı. Farkında değillerdi ama sahneye el ele çıkmışlardı. Belki de farkındalardı kim bilir? Onlar sahneye çıkarken Yoongi de fark etmişti el ele olduklarını. Ölümcül bakışlarını ikisinin üzerinde gezdirirken bir şey yapamayacağını da biliyordu. Jimin'e karışamazdı. Her zaman böyle olmuştu. Jimin'e tavsiye verebilirdi ama kararlarına karışmazdı. Jimin Yoongi'nin bakışlarını görünce Jungkook'un elini tuttuğunu hatırladı. Bir an çekmek istedi elini. Kısacık bir andı ama Jungkook hissetmiş gibi "Elimi bırakmasan olur mu hyung? Çünkü bırakırsan düşerim." Demişti. "Düşmene asla izin vermem kurabiye" demiş ve Jungkook'un elini daha sıkı tutmuştu. Jungkook o gece We don't talk anymore şarkısını söylemişti. Bir an ağlamamak için sustuğunda Jimin devam etmişti şarkıya. Ve şarkıyı beraber bitirmişlerdi. "Hyung kaçır beni." Demişti Jungkook muzip bir şekilde dün geceye gönderme yapmıştı. Jimin gülümsemiş ve "Hemen kurabiye." Demişti. Şarkının ardından Jimin Yoongi'ye bir bahane uydururken Jungkook yukarıdan ikisine mont almaya gitmişti. "Hyung geldim gidelim artık." "Tamam, Jungkook geliyorum." Dedi Jimin Yoongi 1 milyon soru sormuştu ve Jimin kurtulmaya çalışıyordu. Jungkook Jimin'i beklerken sahneye Taehyung ve Hoseok çıkmıştı. Taehyung "Hug me" şarkısına giriş yapınca Jungkook'un kabuk bağlamış yarası sızlamıştı. Unuttuğu bir anısı zihninde yeniden canlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ/LOVE JİKOOK
Fanfictionİki gencin eğlenceli hikâyesi. Not: bu bir mini hikayedir bölümler tadımlıktır! Yan çift: VHope #Vhope #jikook