7.BÖLÜM / O

35 5 0
                                    

Herkese merhaba! Ben geldiim. Gözümdeki sıkıntıdan bölüm yazamadığımdan bölüm atmıyorum. Demiştim bu hikayemde stok bölümler var onları atıyorum bölümsüz kalmayın diiye. Hepinizi çok seviiyorum. İyi okumalar...

Ertesi gün Jungkook moralsizdi. Etrafına neşe saçan çocuk gitmiş. Yerine donuk suratı asık insanları korkutan biri gelmişti adeta. Jimin, Jungkook'un bu haline çok üzülmüştü. Onu ilk gördüğünden beridir onda farklı bir şey olduğunu düşünmüştü hep. Jungkook ona çok farklı şeyler hissettiriyordu ve şimdi o güzel çocuğun bu hale gelmesi Jimin'i üzüyordu. Bu yüzden onu neşelendirmek için ne gerekiyorsa yapacaktı. 

"Jungkook benimle alışverişe gelir misin?" Diye sordu camdan dışarıyı seyreden çocuğa. "

Yoongi Hyungla git sen, ben gelmeyeyim hyung." 

"Onu bulsam gideceğimde şu an burada değil. Hem senin  de havan değişir Jungkook lütfen. Hem belki sana da bir şeyler alırız." 

"Ben gelene kadar susmayacaksın dimi?" Diye sordu yüzünde küçük bir sırıtma oluşurken. Jungkook'un yaşadığı şeyler ağırdı. Sevdiğinden ayrılmış ve evinden olmuştu. Jimin ile tanışmasaydı şu an bir köprüden ya da yüksek bir binadan atlayıp hayatına son verebilirdi. Bu yüzden onları tanıştırdığı için Tanrı'ya şükrediyordu. 

 "Hayır susmayacağım." Dedi Jimin kafasını sevimli bir şekilde sallarken. 

"Tamam, hyung montumu ve cüzdanımı alayım gidelim." Dedi Jungkook. 

Kefeden ayrıldıklarında telefonunu almayı unutmuştu. Jimin' de şarjı bittiği için bırakmıştı telefonunu. İkisi AVM de gezerken Yoongi kafeye gelmişti. Nerdeyse bütün mağazaları gezmişlerdi. Ardından yemek yemişler ve sinemaya gitmişlerdi. Kafeye biraz geç bir saatte dönmüşlerdi. Üst katı Jungkook için yaşam alanına çevirdiklerinden beridir Jimin arada Jungkook'la kalıyordu ve ikisi de bu durumdan memnundu. Bir kişi hariç Min Yoongi. İkisinde de telefon olmadığı için arayamıyordu. Çok merak etmişti onları. Kafede kendi kendini yemişti. 

"Hayret Yoongi hyung hiç aramadı." Dedi Jungkook. 

"Telefonum kafede Jungkook şarjım bitmişti." Dedi Jimin. 

"Beni neden aramadı?" Diye merak etti. Elini cebine attı telefonu yoktu.

 "Hyung telefonum yok!" 

"Nasıl yok?"

 "Baya yok işte! En son montumu giyerken tezgâha bırakmıştım." Dedi ve göz devirdi. 

"Orda kaldı." Dedi.

 "Yoongi hyung deli olmuştur şimdi." Dedi Jimin gülerek.

 "Sana çok düşkün hyung. Kız olsan senden hoşlandığını düşünürdüm." Dedi Jungkook. 

"Çocukluğumuzdan beri beraberiz ondan bana çok düşkün." Diye geçiştirdi Jimin, Yoongi'nin kendisinden hoşlandığını düşünmüyordu. 

"Hyung çok eğlenceli bir gündü teşekkür ederim." Dedi Jungkook minnetle. Anlamadığı bir şekilde Jimin ona iyi geliyordu. 

"Ne demek canım her zaman gideriz iste yeter." Dedi Jimin Gözleri kaybolana kadar gülerken. 

Konuşa konuşa kafeye geldiklerinde Yoongi telaşla bir sağa bir sola gidiyordu. 

"Hyung?" Dedi Jimin merakla. 

Yoongi kapıya baktı ve direk Jimin'e sarıldı. Jimin Şaşkınlıkla poşetleri bırakırken Yoongi 

"Tanrı'ya şükür iyisin Jimin! Tanrı'ya çok şükür iyisin!" 

SEVGİ/LOVE JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin