15.BÖLÜM

15 3 0
                                    

Jungkook dilini yanağında gezdirip (meşhur hareketi yanlış yazmış olabilirim) "jiminshi bu konu burada bitmedi haberin olsun bir daha ki sefer kaçabilecek misin merak ediyorum "dedi ve gülerek kendi odasına çekildi. jimin duyduklarına karşı sesini yükselterek "o gün gelsin göreceğiz kim kaçıyormuş kurabiye kafa!" Değip salona indi ve televizyondan bir film aramaya başladı. jungkook hazırlanıp salona gelir "hyung ne yapıyorsun?" "Film izleyeceğim kurabiye ama birşey bulamadım" dedi kafasını Jungkook' çevirdi ve dona kaldı. "Hyung parti vardı." Dedi Jungkook en masum sesiyle. Jimin sertçe yutkundu. " Haklısın unuttum bir an sayende kötü kurabiye seni." Dedi ve koşarak odasına hazırlanmaya gitti. yaklaşık bir saatte anca hazırlanan ikili kapıda birbirlerine baktı ve dona kaldılar. Rm'in Doğum Günü

"Jimin 5 dk içinde evden çıkmazsan tek başıma gideceğim!" Diye son ses bağırdı Jungkook. Siyah gömlek, pantolon, ceket ve kundura kombini yapmıştı. Jimin kadın olsa anlayacaktı ama erkekti biliyordu. Ama neden geciktiğini anlamıyordu. Jungkook gerçekten gitmek üzereyken Jimin "Geldim işte amma olay çıkardın." Diyerek Jungkook'un koluna girdi. "Sonunda hyung ya! Tanrı'ya şükürler olsun çıkış kapısı bulabildin." Diyerek Jimin'e döndü ve nefesini tuttu Jimin ...... Kombiniyle taş gibi olmuştu. Jimin beyaz gömlek,siyah pantolon, ceket siyah kundura ve aksesuar olarak klasik küpe ve yüzükleri boyununa'da beyaz ince fular takmıştı. Jungkook şoku atlattıktan sonra "Hadi gidelim çok geciktik.." dedi yutkunarak. Jimin Jungkook'un sesindeki titremeyi fark etmişti yüzünde beliren zafer sırıtmasiyla partiye gittiler. Parti Jimin ve Yoongi'nin kafesindeydi. Yoongi sabahtan beri süslerle ve müşterilerle uğraşıyordu. Partiye ilk gelen Hoseok'tu. "Selam." "Neden geldin." "Bende davetliyim." "O kadar olandan sonra hiç sanmıyorum." "Hyungla konuştum izin aldım." "İyi." "Neden yüzüme bakmıyorsun?" "Sence?" "O gece aramızı düzeltmiştik." Yoongi birden Hoseok'un yakasını tuttu ve kendine çekti. "O gece bir şeyler yaşadık kabul ama ben seni affetmedim." "Neden?" "Yaptığın şeyi hazmedemiyorum çünkü." "Suga..." "Bana o adla hitap etme! O defter kapandı." Dedi Hoseok'un yakasını sertçe bıraktı. Hoseok aniden boşlukta hissetti kendini ve dengesini güç bela buldu. "Sersem herif! Ben senin kum torban değilim!" "Biliyorum!" Dedi Yoongi başını Hoseok'a çevirdi. Gözleri adeta ateş ediyordu. "Neden her seferinde kum torbası muamelesi yapıyorsun o zaman!?" "Hobi ben seni affetmek istiyorum." "Ama yapamıyorsun." "Evet, hazmedemiyorum çünkü." "Yoongi 10 yıl oldu." "Biliyorum ama geçmiyor. Ne yaparsam yapayım geçmiyor." "Salaksın çünkü." "Hobi." "Ne? Olum bu mesele seni yormaktan başka neye yaradı? Hiç! Değdi mi onca sene kon tutmana? Hayır! Affedemedigin ne grup bizim yüzümüzden dağılmadı bunu sende biliyorsun!" "Biliyorum ama bizi suçladılar. Aşağıladılar, ağzımıza yaptılar." "Sana Suga dememe bayılıyorsun kabul et." Dedi Hoseok Yoongi'nin dibine gelerek. "Yapma." "Birşey yapmıyorum." "Benimle oynama." "Oynamıyorum." "Hyung?" Gelen sesle ikisinde dikkati dağıldı. Yoongi şok olmuş bir ifadeyle bakarken Hoseok "Aldım tamam, bir dahakine dikkat et kör olma." Dedi ve arkasına döndü. "Ah! Hoş geldiniz çocuklar Yoongi'nin gözüne pul kaçmış onu aldım." Dedi. Evet anladığınız üzere Jimin ve Jungkook gelmişti. "Şey biz yardım ederiz diye erken gelmiştik ama yanlış bir zamanda geldik galiba." Dedi Jungkook en çok şaşıran olarak. "Evet Jungkook'a katılıyorum. Yoongi hyung iyi misin?" "Sorun yok o iyi." Dedi Hoseok Yoongi'nin yanağını sıkarak başını salladı. Yoongi kendine geldi. "İyiyim sorun yok siz aniden gelince şey oldu." "Ne oldu?" "Şey oldu ıı şaşırdım sadece. Hem sorununuzu çözdünüz mü bakim?" "Hallettik hyung artık iyiyiz." Dedi Jungkook göz kırparak. Herkesin yardımıyla kafe sonunda partiye hazırdı. Misafirler birer ikişer gelmişti. Davetsiz bir misafir de vardı ama kimse geldiğini fark etmemişti. Taehyung herkesten af dilemek istiyordu en çok da Jungkook'tan. Onu çok kırmıştı ve incitmişti oysa ki o en kıymetlisiydi bir zamanlar. Ona nasıl yapmıştı bunu. Pişmandı, ölesiye pişmandı hemde. Tek istediği özür dilemek ve af edildiğini duymaktı. Sonra gidecekti bir daha Jungkook'u üzmeyecekti. Eğer üzen olursa da bu dünyadan silecekti. Gecenin ilerleyen saatlerinde herkes çakır keyif olmuştu. Taehyung da dahildi. Bir cesaret onların masasına yöneldi. Onu ilk fark eden Yoongi olmuştu. "S*ktir!" Ardından en okkalı küfürü ederek yakasına yapıştı. "Ne işin var senin burada. O***** Ço*!!" Diyerek onu masadan uzaklaştırdı. "Özür dilemek istiyorum." Dedi sadece çaresizdi. Yoongi onu bıraktı çünkü yüzünde ciddi ve çaresiz bir ifade vardı. "S*tir git buradan." "Olmaz özür dilemem lazım." Dedi ve Yoongi'ye omuz attı ya da sadece çarparak yanından geçti Kalabalığı yararak Jungkook'un karşına dikildi. Jungkook içtiği içeceği onun yüzüne tükürdü ama şoktan. " Bunu hak ettim." Dedi acı bir gülümseme ile. "Sen..." "Özür dilerim Jungkook..." "Adımı ağzına alma!" " Tamam. Bu güne kadar sana yaşattığım herşey için özür dilerim chingu-ya." "Bana o isimle hitap etme!" Dedi Jungkook yumruğunu Taehyung'un yüzüne geçirmeden hemen önce. Aishh! Ben sana git dedim!" Diye söylenerek Taehyung'u ordan uzaklaştırmak istedi Yoongi. Jimin ve Jin Jungkook'u sakinleştirmeye çalışıyordu. "Bırak beni hyung özür dilemem lazım." Taehyung'un ağzından çıkan tek cümle buydu "Özür dilemem lazım." "Küfür etmeyeceğim diyorum zorla ettiriyorsunuz! Sarhoş olmuşsun sen ne özrü ya!" Dedi Yoongi hâlâ Taehyung'u çekiştirirken. Jimin ve Jin Jungkook'u odaya götürmüştü. Canları çıkmıştı ama en sonunda minik kurabiyeleri uyumuştu. "Teşekkür ederim hyung." Dedi Jimin Jin'i uğurlarken. "Önemi yok Jimin sen minik kurabiyeme iyi bak yeter."

Kavga olunca parti de mahvolmuştu. Yoongi Namjoon'dan kaç defa özür diledi sayamadı. Neyse ki Namjoon olayları biliyordu da sorun yapmamıştı. Taehyung pes etmemişti illa özür dileyecekti. Jimin Jin'i uğurlarken çaktırmadan Jungkook'un odasına girdi. Etrafa bakındı gözleri yatakta, sakin bir şekilde uyuyan jungkook'a kaydı "hiç değişmemişsin hala uyurken küçücük oluyorsun tıpkı masum bir bebek gibi "diye geçirdi içinden oyalanmaması lazımdı. Dayanamadı çocuğa doğru yaklaştı boynuna burnunu yaklaştırıp kokusunu içine çekti "hala bebek gibi kokuyorsun" dedi kendini tutamayıp boynuna öpücük kondurdu. Bir daha ve bir daha jungkook yanında jimin var sandığı için "hyung yapma" diye mızırdandı sonra jimin ona sormadan öpmezdi ki korkuyla gözlerini açtı karşısında taehyungu görünce hem korku hem panikle bağırmaya çalıştı. "imdat! Jimin! Yoongi hyu-" " bağırma! Jungkook"taehyung anın büyüsüne kapıldığından asıl amacını unutmuş jungkook'un ağzına elini koymuş öpmeye devam etmişti. jungkook'un ellerini boynundaki kravatı çıkartıp yatağa bağladı. o ellerini bağlarken kendisine dokunurken transa girmiş gibiydi en son yaşadıkları geldi aklına herşeyin başladığı o malum gece Jin tam arkasını dönüp giderken Jungkook'un bağırtısı duyuldu.

" İmdat Jimin-shi Yoongi hyung!"

"Ne oluyor?" Dedi Jin.

"Jungkook" dedi Jimin "Kahretsin!" Diye ekledi ve Jungkook'un odasına koştular. Yoongi partiden kalanları toparlarken sesleri duydu ve ardından Jimin ve Jin'i koşarken gördü "Si*tr!" Dedi ve peşlerinden gitti. Yoongi okkalı bir küfür savurdu ve peşlerinden gitti. Odaya girdiklerinde Taehyung'un üzerine çıkmış bir Jungkook bekledikleri son şeydi Evet Jungkook Taehyung'un üzerindeydi ama sandığınız şey değildi. Jungkook'un yaşadıkları film şeridi gibi gözünün önünden geçince birden deli siniri attı nasıl becerdi bilinmiyor ama birden ellerini çözdü ve Taehyung'u altına aldı Kimseyi görmüyor duymuyordu tek yaptığı transa girmiş gibi "neden neden lan" diye bağırıp defalarca vurmaya devam ediyordu. jimin ve Jin jungkook'u taehyungun üzerinden alamaya çalıştılar "jungkook kendine gel bırak " dedi jin."kurabiyem hadi bak biz geldik bırak bu p*çi" deyip jungkook'un beline sarıldı jimin jungkook ani sarılmayla. "dokunma! Bırak!'' Diye bağırdı jungkook bilmiyordu ki jiminin canını yaktığını "jimin sakinleştirici iğneleri vardı kookun nerde!'' '' Çeketi hyung cebine bak hemen!" "Yoongi acele edin" dedi Jin. yoongi uzun uğraşlar sonucu iğnesini bulmuş ve "çocuklar buldum" deyip her ne kadar kook iğnelerden nefret etse de kolundan tutup vurmuştu. iğnenin etkisyle kook kendinden geçmeye başladı en son taehyung'un üzerine düşecekken jimin refleksle kendine doğru çekti kurabiyesini"çocuklar siz kook'u götürün jimin benim evime yanlız bırakamam sizi taehyung kook'u bırakacak gibi durmuyor ben onla ilgilenirim.'' "tamam hyung taehyung'a ne yapacaksın Diye sordu jimin "orası bana kalsın Jim." Deyip. psikopatça sırıttı.


herkese merhaba geri döndüm umarım bölümü beğenirsiniz  iyi okumalar .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVGİ/LOVE JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin