2. BÖLÜM/ Yeni Bir Başlangıç

98 7 0
                                    

Selam!! Ya ben ilk bölümü düzenlemeden atmışım sorry. Düzelttim ve geldim şimdi ikinci bölümü  yazıyorum. Size iyi okumalar. 

 "Dediğin gibi hyung artık bitti."

***

Jungkook yıpranmıştı. Ayrılığın ardından sadece iki gün geçmişti ve o iki gün bile Jungkook'un çökmesi için yetmişti. Jungkook geçen iki günde bir karar almıştı. Kaldığı yerden devam edecekti. Bunun için ilk iş evi satacaktı ve eş zamanlı olarak yeni bir ev alacaktı. Ama önce banyo yapmalı ve kendine çeki düzen vermeliydi. 

"Eh, insana benzedim sayılır." Dedi Jungkook aynadaki yansımasına göz devirerek.  Siyah yırtık kotunun üzerine giydiği siyah hoodiesini siyah kep ile tamamlamıştı. Şu son  iki günde oluşan göz altı torbalarını gizlemek için kapatıcı kullanmış ve dudakları canlı görünsün diye kirazlı dudak kremini sürmüştü. komodinden de cüzdanını ve telefonunu aldı. işte  şimdi gitmeye hazırdı. Ups! Anahtarlar! Hem evin hem de arabanın anahtarları. Neyse ki çıkmadan aklına geldi Jungkook'un. Her şeyi aldı mı diye son kez kontrol ettikten sonra evden çıktı ve soluğu en yakın emlakçıda aldı. 

"İyi günler!" Dedi dükkana girerken. Emlakçı bilgisayarından kafasını kaldırıp Jungkook'a baktı. 

"Buyurun ne istemiştiniz acaba?" 

"Ev satmak istiyordum ama? Yanlış mı geldim?"

"Doğru yerdesiniz beyefendi! Ev alıp satmak bizim işimiz. Buyurun bu da kartımız." dedi ve kartlıktan bir kart alıp Jungkook'a uzattı.  Jungkook nazikçe kardı aldıktan sonra;

"2 sokak aşağıda oturuyorum da evimi satmak istiyorum." Dedi ve misafir koltuğuna oturdu.

"Tabi, eviniz hakkında bilgi alabilir miyim?"

"Elbette! 2 oda ve 1 salon var, mutfak salona birleşik. Uhm... 2 banyom var biri yatak odasında diğeri misafir banyosu. Uhm bir de geniş bir holü var." 

"Tamam." dedi Jungkook'un dediklerini bilgisayara girdikten sonra.  

"Bir de açık adresi alsam. Sonra da evi görmeye gidelim tabi sizin için bir sakıncası yoksa?"  

"Yok, tabi gidebiliriz." Dedi adresi kağıda yazarken. İyi ki gelmeden evvel temizlikçi çağırmıştı.  Emlakçı adres bilgilerini de aldıktan sonra Jungkook ile birlikte evi görmeye gitti. 

"Hm... Bu ev çok güzel neden satmak istiyorsunuz? Özel değilse?" Dedi Jungkook'a bakarak. Jungkook başını eğdiği için dolan gözlerini kepi gizlemişti. 

"Yok özel bir sebebi sadece sıkıldım yeni bir ev almak istiyorum." Dedi cebinden çıkardığı selpakla burnunu silerken. 

"Bahar nezlesi." Dedi Emlakçının kendisina baktığını görünce. 

"Ta-mam o zaman. Madem yeni ev alacaksınız size bir kaç öneride buluna bilirim."

"O iş sonra, önce şu ev bir satılsın."

***

Jungkook evin satış ilanını hallettikten sonra marketten bir şeyler almış ve eve gelmişti. Canı bir şey yemek yada yapmak istemiyordu. Bu ev üstüne üstüne geliyordu. Bu evde bir sürü anısı vardı. Her şeyden önce onun kokusu  vardı, o vardı bu evde. Jungkook nasıl yaşayacaktı onsuz? Nasıl nefes alacaktı ki hyungu olmadan? Birden bire daraldığını hissetti Jungkook. Nefes almak zorlaşmıştı sanki. Jungkook daha fazla bu duruma dayanamadı ve kendini dışarı attı. 

  "Hava almak iyi gelir belki." Dedi ve sahile indi. Deniz az da olsa rahatlatmıştı. Taki birbiriyle şakalaşan sevgilileri görene kadar. Jungkook oradan uzaklaştı ama  sevgililer her yerdeydi. 

"Belki koşarsam unutum." Dedi ve koşmaya başladı.

***

Yeni hayatının ilk günüydü Jimin'in. Güz mevsiminin ikinci ayının on ikinci günüydü. Jimin'in doğum günüydü. Yeni bir yaş yeni bir hayat demekti Jimin için. Bir yıl daha yaşlanmıştı Jimin ama hayatının aşkını henüz bulamamıştı. Bu gün farklı hissediyordu Jimin. Hayatının kökünden değişeceğini hissediyordu. Nedenini bilmiyordu ama hissediyordu işte. Belki de  yanılıyordu. Belki hiç bir şey olmayacaktı. Belki herşey olağan bir şekilde devam edecekti. Ama Jimin yanılmazdı ki söz konusu hisleriyse hiç yanılmazdı. İçinde tuhaf bir sıkıntı ve huzur vardı ve Jimin bu hissiyatın sebebini öğrenmek istiyordu. 

"Yağmur ne güzel yağıyor değil mi Jimin?" Yoongi hyung'unun sesi Jimin'in düşüncelerini dağıtmıştı bir anda. 

"Hayır hyung yağmur bu gün  birinin acısına eşlik ediyor bence. Baksana bir hızlı yağıyor bir yavaş."

"Jimin bence edebi roman okumaya ara vermelisin." 

Jimin O sırada Yoongi'yi dinlemiyordu. Dehşet içinde camdan dışarı bakıyordu. 

"Hyung şunu gördün mü?"

"Neyi?"

"Baksana ya birisi bayıldı!" 

"Ne?!"

Selamınaleyküm sevgili okucanlarım. Yorumlarınızı keyifle okuyorum. Ama bir şeyi anlamıyorum Hikayenin içinde olacak çiftleri zaten yazmışım. Tanıtımda yazan çiftlerin hepsi hikayede yer alacak. Daha ilk bölümden Vkook ayrıldı ve Jungkook aşk acısı çekiyor. Vkook bununla sınırlı değil ki. Bismillah daha yeni başladık hikayeye. Yorumda söylediğim  gibi ana çiftler Vkook ve Jikook.  Genel olarak olay örgüsü bu üçlünün etrafında olacak.  Yan çift Vhope haricinde -çünkü Vhope kesin olacak- bir takım sürprizler ve birazcık entrika olacak. 

Bu arada yorumun içi teşekkür ederim strawberry_minkook. Umarım açıklayabilmişimdir.

 Bu arada oy istiyorum. Bana bunu da dedirttiniz sonunda :D :D Her ne kadar zorunlu kılmasamda birazcık oy almak benimde hakkım diye düşünüyorum.  Ay ben notu fazla uzatım kendinize iyi bakın. :D 718

SEVGİ/LOVE JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin