•4

37 6 39
                                    

"Sizin ne işiniz var burda?"

Gelen kişiyi her ne kadar Kim Namjoon sansam da,gelen Suga'ydı.

Taehyung Suga'ya ifadesizce bakarken bir süre sonra Suga'nın gözleri beni bulmuştu.Sinirle baktığında korkmaya başlamıştım,resmen "al bana ne yaparsan yap" der gibi B binasına kadar gelmiştim.

Hızlıca gözlerimi kaçırdığımda Jungkook sorgular gözlerle bana bakıyordu.

"Bir sorun mu var?"

Ben cevaplayacakken arkadan gelen Suga'nın sesi beni susturmuştu.

"Evet var,ne yapıcaksın?"

Jungkook sinirlendiğinde kaşlarını çatmıştı,onların nasıl biri olduğunu bilmediği için bu kadar rahattı.

Suga'ya cevap vericekken masanın altından bacağına tekme attığımda susmuştu.

"Ablasının bir bakışına bu kadar korkan bir çocukla tartışmaya değmez bile,bende seni bir şey sanmıştım."

Jungkook'un üzerine yürüdüğünde bu sefer ben konuşmuştum.

"Onunla bir derdin yok,benimle konuş."

Suga burnundan nefes verdiğinde sessizlikten dolayı duyulmuştu.

"Konuşmayacağım,direkt yapacağım."

Ardından Taehyung'un yanına gittiğinde Taehyung'da bana bakıyordu.Suga gidip Taehyung ve kardeşi sandığım kızın yanına oturmuştu.

"Yapıcağım şeyi seçene kadar bekle."

Bir süre sonra Rose odaya girdiğinde herkesin kafası Rose'ye doğru dönmüştü.

"Süre doldu."

Jungkook'la sarıldığımızda gözüm yine Taehyung ve Suga'ya kaymıştı.Taehyung ise kardeşi sandığım kızla sarılmamıştı veya vedalaşmamıştı bile.Garipsemiştim.

Rose yanıma geldiğinde Jungkook güvenliklerle beraber dışarı çıkmıştı.Bende Rose'yi takip etmeye başlamıştım.Aynı yolları yeniden geçtiğimizde bu sefer ceza odasına değil kendi odama gitmiştim.

O kadar özlemiştim ki odamı,bu kadar süre burada kalınca kendi odam gibi benimsemiştim.Kendi evimizdeki odam gibi..

"Sonunda be!Artık şunlara çıkışma ya!"

Geçen hafta güvenlikle tartıştığım için anında ceza odasına alınmıştım.Buraya olan nefretim her gün daha da artıyordu.

"Eee bir şeyler oldu mu yokluğumda?"

Lisa ise dediğimle beraber gülmüştü.

"Olmadı,klasik şeyler dışında."

Lisa biraz bekledi ve bana doğru yürüyüp yanıma oturdu.Sesini de olabildiğince kıstığında anlatmaya başladı.

"2 oda yanımızdaki kız varya,Yeji.Kuzeninden uyuşturucu alıp buradakilere satıyormuş."

Duyduğumla beraber gözlerim açılmıştı.Kesinlikle yasaktı ve bunu yapması büyük riskti.Ceza odasında yıllarca kalabilirdi ya da daha başka cezalar alabilirdi.

taennie • prisonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin