*Capitolul 10*

276 16 0
                                    

   Ajung jos şi văd că iubitul meu mă aştepta. Urc în maşină şi pornim spre casă.

-Ştiai că nu asta era casa. De ce a durat atât de mult?

-Mi-a fost greu să ies de acolo. Nu am vrut să pară nimic suspect.

-Mda. Îl ai la degetul mic. O să continuăm să încercăm până o să cadă.

-N-am chef.

-Poftim?!

-Cum ai auzit. Vrei să mă culc cu el până o să mă ducă la casa logodnicei lui? Asta vrei?

   Brusc opreşte maşina. Mă dau jos şi strig în gura mare din cauza nervilor:

-Du-te dracu'!

   Iese după mine. Vine în urma mea şi vrea să mă oprească să mă îndepărtez.

-Îmi spui de ce?

-Pentru că ăla îi cuibuşorul lui de nebunii! Crezi că o să mă ducă vreodată la casa logodnicei lui? Nu! Nu ar pierde vremea! Alberto, m-am săturat! M-am săturat! Să plecăm. Să plecăm, te rog; spun şi simt că-mi dau lacrimile.

   Alberto mă prinde într-o îmbrăţişare.

-De acord. Îl uităm, dar căutăm pe altul, ultimul.

-Ultimul?

-Da; spune şi mă sărută.

   Mergem acasă şi ziua decurge normal. Seara târziu nu am somn. Mă ridic din pat şi mă aşez la masă cu o integramă. Îmi sună telefonul. Mikel..

-Ari? Ari, mă auzi?

-Bună. Ce mai faci?

-Bine. Tu?

-Bine.. Ce vrei?

-Vreau să te văd. Ne putem întâlni?

-Da.

-Ţi se pare bine la mine acasă?

-Da.

-Foarte bine. Te aştept.

   Închid telefonul şi simt specificii fluturaşi în stomac. Mă uit după băieţi şi observ că lucrează, căutând noua victimă. Nu-mi vor simţi lipsa. Iau pe mine o pereche de blugi, un maieu alb de dantelă, geaca şi ies în linişte îndreptându-mă spre bărbatul care mi-a dat viaţa peste cap.

CombustiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum