Noaptea târziu intră Christian în cameră şi-mi spune că totul s-a rezolvat şi că mergem să ne întâlnim cu băieţii.
Ajungem la locul întâlnirii şi rămân în maşină cu unul din oamenii lui, toţi restul, inclusiv Christian coboară. Alberto întinde geanta cu banii, iar şoferul îi numără.
-Sunt toţi.
-Eu îmi ţin întotdeauna cuvântul; spune Christian. Aduceţi fata.
Ies din maşină şi fug spre Mikel. Ştiam că mă va proteja mereu. În braţele lui mă simt cu adevărat în siguranţă.
-Eşti bine?
-Da.
Oamenii lui Christian se pregătesc să plece.
-Ţi-au făcut ceva?
-Nu.
-Îmi pare rău, prinţeso; spune Alberto.
Mă îndepărtez de braţele lui Mikel şi pornesc furioasă spre el.
-Eşti un nenorocit! strig şi îl lovesc cu palmele în piept.
-Îmi pare rău! Ne-a ajutat prietenul tău. Ne-a ajutat să-i jefuim fosta logodnică pentru ca tu să scapi.
-Dobitocule! Erau aproape să mă omoare, nenorocitule! Şi i-ai creat şi lui Mikel mai multe probleme.
-Gata, gata. S-a terminat totul; spune Alex.
În timp ce aceasta încerca să mă îndepărteze de Alberto, Mikel îi ia pistolul din toc şi îl îndreaptă spre Alberto.
-Ce faci Mikel? întreabă Alex.
-Unde sunt banii?
-Unde naiba ai să te duci?
-Asta-i treaba mea.
-Unde sunt? întreb.
-Şi tu, Ari?
-Unde sunt banii ăia nenorociţi?!
-Păi dacă îi dupa mine, vom sta aşa toată ziua; spune Alberto, iar Mikel îl împuşcă în picior.
-La dracu'!
-Alberto!
-Întâi îţi trag ţie un glonţ în cap şi apoi urmează Alex.
-În birou! Sunt în birou; spune Alex speriat.
Pornesc spre birou să iau banii şi îl aud pe Mikel:
-Alex, deschide poarta!
-I-am luat. Haide!
Intrăm în maşină şi pornim. Îi aud Alberto strigând în urma noastră:
-Mikel! Mikel!
Pornim spre destinaţia mult dorită de mine: Grecia. Sunt alături de iubitul meu. Acum pot susţine asta cu toată inima. Iubitul meu! Sunt fericită. Mai fericită ca niciodată. În câteva săptămâni ne vom întoarce acasă, iar dragostea mea îşi va urma pasiunea la care a renunţat din cauza accidentului: cursele de maşini.
*
După 5 ani petrecuţi împreună am ajuns să ne cunoaştem atât de bine încât ne-am căsătorit în urmă cu 2 ani, iar eu aştept un băieţel. Mikel junior va veni în 3 săptămâni, chiar de ziua mea.
Ne iubim mai mult decât la început, iar relaţia noastră a evoluat înspre bine. Suntem fericiţi şi aşteptăm ca micuţul nostru să se alăture familiei. Suntem nerăbdători!
º•. Sfârşit!! .•º
Heeei! Vă mulţumesc tuturor celor care mi-aţi citit cartea! Sper că v-a plăcut! Îi mulţumesc prietenei mele, Ana, care m-a încurajat să continui să scriu. Deşi cartea s-a terminat, m-aş bucura să văd în continuare păreri şi voturi de la voi. Mulţumesc! :)
CITEȘTI
Combustia
Romance"Ştiu că am atuuri multe în faţa unui bărbat. "Ei" sunt atraşi de mine, mă vor, se îndrăgostesc de mine. Dar "ei" nu ştiu cine sunt eu cu adevărat sau ce vreau de la ei. Nu-mi ştiu viaţa, nu ştiu că nu mă implic în relaţii, nu ştiu că după câteva zi...