Ajung la apartamentul lui. Îmi deschide şi intru.
-Părul tău?
-Mai bine să nu mă-ntrebi. Nu spune nimic.
-Începeam să mă urc pe pereţi.
-Nu pot să încetez să mă gândesc la tine..
Cu aceste cuvinte adresate lui, îmi dau jos geaca, ial el îşi dă jos tricoul.
Sunt îndrăgostită nebuneşte de un bărbat logodit. Se apropie de mine şi îmi dă jos cămaşa. În acest timp, deschid nasturele de la blugi şi îi dau jos. El mă urmează. Arată atât de bine! Rămânem amândoi în lenjerie. El în boxerii negri care îi pun în evidenţă masculinitatea proeminentă, iar eu în setul meu de lenjerie neagră din dantelă, care îmi pune formele în evidenţă.
Mă cuprind emoţiile cu fiecare mişcare pe care o facem. Mă abosoarbe din priviri, mă doreşte, dar şi eu pe el.
Îmi desface sutienul şi îl dă jos cu foarte mare grijă. Încep să-l sărut pe gât coborând până la abdomen şi dându-i jos boxerii, eliberându-i bărbăţia. El îmi îndepărtează bucăţica de material rămasă pe corp. Mă întoarce cu spatele la el. Începe să-mi mângâie corpul, iar când ajunge în dreptul sânilor îi cuprinde în palmele lui mari. Aah! Mă ia în braţe şi mă pătrunde. Ne îndreptăm spre pat şi mă lasă cu grijă pe spate, după care vine deasupra mea. Îmi sărută buzele şi coboară încet în jos, până la punctul sensibil. Bărbatul ăsta e bestial! Mă simt atât de bine! Ajunge la coapsă unde depune câteva sărutări umede şi se îndreaptă spre buzele mele, umplăndu-mă în acelaşi timp. Strâng ceaceaful în mână. Este atât de plăcut! Mă întoarce pe o parte şi vine în spatele meu, intrând în mine. Îmi prinde sânii în palme, iar eu zbier de plăcere. Îi îndepărtez mâinile, mă întorc şi urc pe el. De acum, eu controlez. Îl sărut şi încep să mă mişc, iar el îmi mângâie acea zonă. După câteva minute bune terminăm amândoi. Mă ia în braţe şi începem să râdem.
CITEȘTI
Combustia
Romance"Ştiu că am atuuri multe în faţa unui bărbat. "Ei" sunt atraşi de mine, mă vor, se îndrăgostesc de mine. Dar "ei" nu ştiu cine sunt eu cu adevărat sau ce vreau de la ei. Nu-mi ştiu viaţa, nu ştiu că nu mă implic în relaţii, nu ştiu că după câteva zi...