Îl salută pe Alex. Ies repede din birou, îl prind de mână şi îl trag după mine.
-Tu ce faci aici?
-Am vrut să te văd.
Îl împing cât mai departe de Alex.
-Hei, stai un pic, stai un pic. Ce se întâmplă?
-Ce te face să crezi că-ţi datorez ţie vreo explicaţie?
-Am petrecut câteva zile nemaipomenite împreună şi deodată..
-Uite ce e dragă, asta e. Asta a fost tot.
-Ari; îl aud pe Alberto în spatele meu.
-Bună. Întrerup ceva?
-Nu, nimic, dragă.
-Mi se pare că eşti un client sau un prieten de-al lui Ari?
-Prieten, spunem amândoi în acelaşi timp.
-Tu eşti Escribano Gomes, pilotul de curse, nu-i aşa?
Mă uit la el. Pilot de curse? Ce naiba? De unde ştie ce e el? Ce se întâmplă, numai eu nu ştiu nimic? Măcar asta explică multe. Inclusiv prima seară.. Mikel îmi întrerupe şirul gândurilor.
-Da, dar nu mai concurez.
-Da, ca urmare a unui accident în Formula GT. Am citit că ai avut un accident acum trei ani şi te-a salvat pista.
-Aşa e, nu mai pot concura.
Uau, nu mă aşteptam la asta. De aici cicatricile de pe mână..
-Ce păcat, eu sunt Alberto.
-Mikel; spune şi îşi strâng mâna.
-Dacă ai nevoie de ceva de la atelier..
-Nu, e totul în ordine. Mi-a părut bine.
Mikel se îndreaptă spre ieşire, iar Alberto îl urmează. Nu-mi place asta. La un moment dat, aud motorul Ferrari-ului cum toarce, dar când ies, amândoi sunt plecaţi. Mă urc repede în maşină şi pornesc în urma lor, până la cafeneaua de pe marginea şoselei. Îi văd cum coboară din maşină şi îl claxonez în disperare pe Alberto. Îmi vine să-l omor. Ce e în capul lui?
-Pot să ştiu ce naiba faci aici?
-Vreau să aflu ce vrea. Pentru cineva care nu vrea nimic de la tine a parcurs un drum lung pentru a te găsi.
-Uite, poate că ai să bagi asta în cap, da? Mikel e îndrăgostit de logodnica lui şi se va căsători cu ea. Poate că vrea să mă bage în patul lui, nu neg, dar nu mă va duce la casa soţiei lui.
-Pe tine nu, dar pe un prieten bun, poate.
M-a scos din sărite. Am pornit spre casă. Nu înţeleg ce l-a apucat şi de ce nu se lasă. Nu ştiu ce pot face, dar nu-mi place situaţia. Nu vreau ca Mikel să cadă în cursa lui.
CITEȘTI
Combustia
Romance"Ştiu că am atuuri multe în faţa unui bărbat. "Ei" sunt atraşi de mine, mă vor, se îndrăgostesc de mine. Dar "ei" nu ştiu cine sunt eu cu adevărat sau ce vreau de la ei. Nu-mi ştiu viaţa, nu ştiu că nu mă implic în relaţii, nu ştiu că după câteva zi...