-
-Bun! Tocmai am vorbit cu Alek. Postul este al tău.În această seară începem. Trebuie să vă pregătiți, haide, haide, avem multe de făcut.
-Lexi, în seara asta? Dar... Edwin? Atât de repede? Așa, bătând din palme, fără să mă vadă, fără să-și facă o impresie, m-au angajat. E posibil?
-Ascultă! Știu că ești speriată, știu că totul pentru tine este nou... Ceva nou, totul ți se pare fără logică. Dar dacă vrei într-adevăr să te pui pe picioarele tale cât mai curând și să-ți pui lucrurile la punct în viața ta, ar trebui să-ți aduni curajul și să înfrunți viața cu determinare înainte de a te lăsa copleșită de dificultăți. În această perioadă, localul este foarte aglomerat. Mai aveau nevoie de o fată. Am discutat în detaliu, ai fost de acord, te-am informat despre riscuri, reguli, ai fost de acord, corect? Am sunat, am vorbit și s-a aprobat. Poți să începi să lucrezi.
-Dar Lexi Edwin?
-Îl vom lăsa pe Edwin în grija unei prietene de familie. Este o femeie amabilă și sunt sigură că ne va ajuta cu plăcere. Aș putea să te rog să rezolvi asta? Acum! A trecut de ora prânzului, așa că te rog să te pregătești. Hai să mâncăm ceva și când se trezește Edwin mergem la cumpărături. Între timp, o voi suna pe doamna Smith.
- Lexi, Edwin este un copil special care are nevoie de îngrijire permanentă. Nu sunt sigură că pot avea încredere într-o persoană necunoscută, îmi cer scuze, dar îmi este... teamă.
-Ai încredere în mine. Doamna Smith este cea mai dulce femeie pe care o cunosc. După decesul mamei mele, a avut grijă de mine în permanență.
Mă aflam într-o situație dificilă și nu eram sigură cum să o gestionez. Mă aflam într-o situație dificilă, fără soluții evidente și, în mod special, eram îngrijorată. Nu puteam anticipa ce se va întâmpla în viitorul apropiat și eram nesigură cu privire la soarta mea. Speram doar să nu sfârșesc decedată pe la vreun colț de stradă. Nu eram foarte familiarizată cu această nouă ocupație a mea, dar era una care nu era considerată a fi cea mai etică sau sigură. Am observat frecvent în știri cazuri de fete dispărute, traficate sau chiar ucise. Eram capabilă să respect toate aceste reguli? Nu mi-am imaginat niciodată că voi ajunge într-o situație în care nu voi putea comunica cu cei din jurul meu și voi fi la dispoziția unor bărbați necunoscuți.
Cu toate acestea, am decis să accept această provocare și să încerc să fac o diferență în lume. Am vrut să arăt că femeile pot fi puternice și independente, chiar și în cele mai dificile circumstanțe. Am vrut să arăt că putem depăși orice obstacol dacă avem curajul și determinarea necesare.
Mă așez pe patul moale și mă apropii încet de micul trup al copilului. Dormea liniștit. Nu-mi venea să cred că am fost binecuvântată de soartă cu o asemenea minune. Prin urmare, destinul chiar m-a favorizat și mi-a oferit cel mai minunat dar care îmi bucură sufletul. Indiferent de dificultățile pe care le întâmpinăm, trebuie să continui să merg înainte. Nu am crezut niciodată că există o iubire atât de puternică. El era totul pentru mine, tot ce conta în viața mea.
Îmi revin din reverie și îmi îndrept privirea către ceasul de pe perete. Timpul meu este limitat. Îl trezesc pe micul domn și, după ce îi acord toată atenția și afecțiunea de care are nevoie, am simțit nevoia să-i explic absența mea în timpul în care voi fi la muncă pentru a nu se simți nefericit și nesigur. Nu sunt sigură dacă a înțeles pe deplin explicațiile mele detaliate, dar privirea lui mi-a transmis o teamă profundă de abandon care mi-a străpuns inima ca un pumnal. Am abordat cu optimism situația, sperând că nodul din piept va dispărea, în ciuda sentimentelor de incertitudine care mă copleșeau. Am finalizat pregătirile necesare pentru ieșirea noastră în oraș. Pe de o parte, eram încântată de Edwin, avea să încerce și să vadă lucruri noi astăzi. Nu am avut niciodată ocazia de a face cumpărături în afara micului cartier în care locuiam și de a lua masa în oraș nu a fost niciodată o opțiune. Zâmbesc în sinea mea și iau mâna micuțului domn și mergem în sufragerie, unde ne aștepta Lexi bătută de timpul limitata pe care il aveamAm abordat situația cu optimism, anticipând un rezultat favorabil, în ciuda incertitudinilor inerente. Am finalizat pregătirile necesare pentru ieșirea noastră în oraș. Pe de o parte, eram încântată de oportunitatea de a-l expune pe Edwin la noi experiențe. Nu am avut niciodată ocazia de a face cumpărături în afara micului cartier în care locuim și de a lua masa în oraș nu a fost niciodată o opțiune. Zâmbesc în sinea mea și iau mâna micuțului domn și mergem în sufragerie, unde ne aștepta Lexi, conștienți de timpul limitat pe care îl avem la dispoziție.
CITEȘTI
Dragoste La Limita Supraviețuirii
RomanceCoPiesa a fost realizată de @C-B-Iana. Îi mulțumesc din suflet pentru creativitate și munca depusă. ● Riana, o tânără care a avut o copilărie dificilă, marcată de un tată alcoolic și o mamă decedată, a fost nevoită să se confrunte cu circumstanțe ne...