Aveam impresia că timpul s-a oprit în loc. Corpul nu-mi mai răspundea la comenzi, iar durerea de cap îmi cauza dificultăți. Situația în care mă aflam devenea din ce în ce mai complicată, depășind nivelul de dificultate cu care mă confruntam înainte de a părăsi reședința părintească. În prezent, mă simt într-o stare de vulnerabilitate și urmărită, ceea ce îmi provoacă o senzație de pericol. Șoferul taxiului nu pare să manifeste aceeași urgență ca mine în a ajunge la destinație. Anticipez cu nerăbdare momentul în care voi ajunge la Edwin, unde voi putea să-l îmbrățișez și să-i simt parfumul.. În acel moment, nu mai doream nimic altceva decât să simt atingerea delicată a mâinilor sale pe obrajii mei. În acel moment, prezența sa era esențială pentru mine. Aveam nevoie de prezența lui alături de mine pentru a-mi recăpăta forțele. Singura mea motivație de a continua este dragostea pentru el, iar gândul că decizia mea ar putea avea consecințe negative asupra lui mă afectează profund.
-Vă rog să vă grăbiți puțin, dacă este posibil.
Conducătorul auto a întors capul cu o expresie de uimire.
-Îmi cer scuze, nu a fost intenția mea să vă jignesc.
-Nici eu! Dar după cum bine observați, este trafic și prindem semaforul mai mereu roșu.
Am simțit un val de frustrare și dezamăgire, așa că mi-am sprijinit capul de geamul mașinii, permițând lacrimilor și regretelor să se manifeste liber.
Au trecut mai bine de două ore de când am părăsit clubul, dar în cele din urmă am ajuns la Blocul era într-o liniște deplină, iar eu mă scufundam în liniștea lui urcând scările spre apartament.t. Ajunsă în dreptul ușii am preferat să nuMă aflam la ușă, gândindu-mă că Edwin doarme și poate chiar și Lexi, având în vedere că am căutat-o, dar nu mai era la club când am plecat.. DarSpre surprinderea mea, ușa era deja deschisă când am introdus cheia pentru a o deschide. O teamă și un nod în suflet au început să mă cuprindă. Am împins ușa încet și am intrat discret, fără a face zgomot. Lexi se afla pe canapea, dormind. Am simțit o ușurare și am mers spre camera copilului, unde ușa era întredeschisă, iar Edwin dormea în pat cu femeia care îmi ținuse locul de mamă în seara precedentă.. Micul Domnul dormea liniștit, cu pieptul ridicându-se și coborând încet. M-am apropiat și i-am sărutat fruntea, apoi m-am îndreptat spre duș. M-am dezbrăcat de rochie. și, spre surprinderea mea, am făcut ceva ce nu mai făcusem niciodată.. Mi-am privit corpul cu atenție în oglindă . Oare chiar atât de urâtă eram încât să provoc repulsie unui bărbat? Nu eram un fotomodel dar nici nu m-am gândit vreodată că un bărbat mar respinge în acel mod. Nu, nu. El avea dreptate sunt o femeie ștearsă fără caracter. Îmi merit fiecare cuvânt având în vedere munca pe care am ales să o practic. După ce am intrat la duș, și apa caldă a făcut contact cu pielea am întins gelul de duș pe tot corpul și am inspirat mirosul de lămâie cu drag, căci tare frumos mai mirosea. Îmi doream să nu mai ies de sub apa caldă care îmi acoperea corpul. Picăturile de apa parcă mă, mângâiau mă simțeam atât de curată fizic, dar atât de murdară sufletește. De ce a trebuit să iau o astfel de decizie de ce viața m-ia dat atâtea palme. De ce oare toate întrebările mele rămâneau fără răspuns. De ce, de ce, de ce! Cu atât rămâneam cu întrebări la care nu voi avea răspuns niciodată. După ce mi-am lăsat gândurile să curgă odată cu picăturile de apă, am decis să ies prizându-mi parul într-un prosop. M-am îmbrăcat comod și mi-am ascultat corpul care cerea o doza de cofeină care să îl facă să reînvie. M-am așezat la masa din bucătărie cu ceașca de cafea în mână așteptând nerăbdătoare ca Edwin să se trezească. Nu vedeam ora să îl strâng în brațe . Iar spre bucuria mea nu mai dură mult și pmicul Edwin își făcu prezența de mână cu Doamna Smith.
-Mami, mami ai venit.
Glasul lui îmi mângâia timpanele iar mirosul lui îmi străbătut toate simțurile făcându-mă să îmi doresc să nu mai respir vreodată fără prezența lui. Mâinile lui îmi mângâia piele, era atât de plăcut! I-am inspirat încă odată mirosul parcă dorindu-mi să îmi rămână imprimat în minte pentru totdeauna.
CITEȘTI
Dragoste La Limita Supraviețuirii
RomanceCoPiesa a fost realizată de @C-B-Iana. Îi mulțumesc din suflet pentru creativitate și munca depusă. ● Riana, o tânără care a avut o copilărie dificilă, marcată de un tată alcoolic și o mamă decedată, a fost nevoită să se confrunte cu circumstanțe ne...