Sunt o forță puternică și implacabilă, capabilă să distrug orice îmi stă în cale. Întunericul este elementul meu natural, iar moartea îmi este aliată. Îmi găsesc plăcerea în a distruge și a domina, iar satisfacția mea vine din a-mi vedea dușmanii înfrânți. În trecut, mă consideram o persoană lipsită de compasiune și iubire pentru altceva decât întuneric. Aceste sentimente nu mai aveau relevanță în viața mea. Nu eram interesat de putere. Îmi plăcea modul în care ne câștigam puterea..
Corpul dezbrăcat care stătea în față mea, îmi arată cât de crud sunt și cât îmi place să pedepsesc. Era un corp frumos, cu sânii plini și rozarii cu trăsături care te făceau să îți pierzi mințile doar cu o atingere. Oare câți bărbați au atins acest corp? Câți bărbați și-au satisfăcut nevoile cu el.Si totuși a rămas cu o frumusețe care te bucura, părea atât de fragil.Femeia din fața mea din patul meu în toată splendoarea ei era fragilă. Există un anumit aspect al ei, al chipului ei, care o diferențiază de alte femei. Are un avantaj, nu un dezavantaj.. Era fragilă, nu puternică. Deși în fața morții nimeni nu este puternic. Știam că se va dezbrăca pentru mine, nimic nu este mai important ca supraviețuirea.
- Alo Josh!
- La ordinul tău
- Identificați persoana care mi-a ținut companie în această seară. Furnizați informații despre familia, prietenii și orice alte detalii relevante.
-Bineînțeles. Voi începe imediat! Aveți ceva în minte?
-Discreția este esențială pentru afacerea mea cu caramele. În cazul în care are o familie, putem exercita presiuni asupra sa. În cazul în care nu are pe nimeni de protejat, putem acționa mai direct. Există și alte metode.
-Vă rog să mă scuzați dacă îmi permit să vă întreb, dar sunteți sigur că va putea face acest lucru?
-Nimeni nu ar suspecta. Datorită aspectului său angelic. Vom reuși să finalizăm afacerea fără incidente. Va ajunge la destinație fără să fie suspectată.
-Cum ordoni. Mă voi ocupa imediat.
........
-Hai frumoasa adormita trezireaFata s-a trezit speriată și s-a uitat în jur, parcă uitând unde se află. A tras cearceaful în sus, din instinctul de a se acoperi.
Vă mulțumesc.
- Nu îndrăzni! Hai, ridică-te și îmbracă-te.
- Eu, eu pot să plec?
- Îmbracă-te!
Când se ridicară, cu toată splendoarea ei, corpul meu începuse să reacționeze la vederea trupului gol expus în fața mea. Era ca o căprioară pierdută și speriată, iar instinctul meu de vânător se lupta cu subconștientul meu. Eu nu violez femei. Ele aveau nevoie de mine, nu eu de ele. Ele mă implorau să le ating să le dau voie să mă atingă. În ciuda faptului că nu dorea să fie atinsă de mine, acest lucru m-a instigat. Cine era această tânără? Și ce căuta într-un astfel de loc?
Gândul că ar putea fi o infiltrată a poliției m-a făcut să îmi strâng pumnii și să îmi încleștez puternic Maxilarul. Era posibil. Se observa că nu este una dintre persoanele de aici. Era ceva ce îi lipsea. Cu toate că era îmbrăcată precum ele. Dacă era un spion al poliției avea să îmi strice toate planurile și să o împușc în cap. Dar eu aveam să aflu și știam și cum voi face asta.
- Haide mișcate, Dispari de aici.Fata s-a retras rapid din raza mea vizuală, fără a se mai uita înapoi.
-Alo! Spune, Josh, ai aflat ceva?
Josh este un membru al familiei mele, o persoană de încredere și un coleg de nădejde. Împreună am trecut prin multe provocări și a fost mereu alături de mine, oferindu-mi sprijinul său necondiționat. Este o persoană devotată și loială, dispusă să facă orice pentru mine.
-Marco, am aflat, dar nu multe. Ne întâlnim acasă, vin și vorbim.
-Bun! Cu câinele ăla trădător ce ai făcut?
-Nimic a luat cea mai bună decizie și a plecat în iad. Dar nu s-a împușcat. S-a agățat de lustră.
-Bine, mai bine! Nu a făcut mult zgomot. Ai grijă de curățenie, să nu rămână nimic în urmă.
-Desigur, ca întotdeauna. Hai, ne vedem acasă. Ne așteaptă și unchiul.
-Știi despre ce este vorba?
-Habar n-am..
.......
-Ceva?
- Nu, nu doresc. Te rog, oferă-mi informațiile solicitate.- Oh, cât de nerăbdător ești!
- Josh, nu-ți forța norocul. Întotdeauna am un glonț în plus pentru cei care nu respectă regulile.
- Nu aveți simțul umorului. Numele fetei este Riana Evans. Lexi, însoțitoarea mea, este verișoara ei. A fugit la ea după ce fata și-a înjunghiat tatăl.
- Vorbim despre aceeași persoană?- Da! Are o soră care a fugit de acasă cu un bărbat. Aceștia au murit într-un accident rutier. Fata era însărcinată! Înainte să moară, doctorii au salvat copilul născut prematur. Copilul minune, despre care se spune că este crescut de Riana, a fost diagnosticat recent cu autism. Bunicul băiatului, tatăl Rianei, nu a vrut să aibă nicio legătură cu copilul și l-a renegat. Mama vitregă a Rianei i-a făcut viața grea fetei. Și bărbatul a intenționat să o trimită la Drept urmare, fata l-a înjunghiat și a fugit la verișoara ei, Lexi, căutând adăpost. Acest eveniment a condus-o să muncească aici. Ieri a fost prima ei zi de lucru.
- Bărbatul a raportat-o la poliție? Este căutată?
- Nu! Nu are antecedente penale. Am înțeles că un vecin din cartier o caută. Un admirator secret. Din câte am aflat, fata nici nu știe de existența lui.
-Această Lexi... Este periculoasă pentru noi !-Nu sunt de acord. Când fata a dispărut din raza noastră vizuală aseară, părea dezinteresată. Și când a sunat telefonul, s-a enervat că o suna femeia cu care rămăsese băiatul în grijă.
- Deci este curată!
- Ca lacrima.
- Bine! Atunci știi ce ai de făcut.
- Pe toți?
- Nu că ar conta. Scapă de acest admirator secret.
- Trebuie să o facem să vină de bunăvoie. Dă-i o compensație însoțitoarei tale să-și țină limba. Destul cât să ne facem treaba fără să ne murdărim.
- În ce**Mea** cu caramele. În cazul în care are o familie, putem exercita presiuni asupra sa. În cazul în care nu are pe nimeni de protejat, putem acționa mai direct. Există și alte metode.
-Vă rog să mă scuzați dacă îmi permit să vă întreb, dar sunteți sigur că va putea face acest lucru?
-Nimeni nu ar suspecta, datorită aspectului său angelic. Vom reuși să finalizăm afacerea fără incidente. Va ajunge la destinație fără să fie suspectată.
-Cum ordonați. Mă voi ocupa imediat.
........
-Hai, frumoasa adormită, trezirea!Domnișoara s-a trezit brusc și s-a uitat în jur, parcă uitând unde se află. A tras cearceaful în sus, din instinctul de a se acoperi.
-În ceea ce privește micuța războinică, încercăm să o ademenim cât să rezolvăm afacerea cu caramele. Dacă reușim, bine. Dacă nu, scăpați de ea. Și copilul scăpați și de el. De copil chiar astăzi.
CITEȘTI
Dragoste La Limita Supraviețuirii
RomanceCoPiesa a fost realizată de @C-B-Iana. Îi mulțumesc din suflet pentru creativitate și munca depusă. ● Riana, o tânără care a avut o copilărie dificilă, marcată de un tată alcoolic și o mamă decedată, a fost nevoită să se confrunte cu circumstanțe ne...