În viață nu trebuie să regretăm nimic din ce am făcut sau ce vom face. Dacă ajungi să regreți deciziile pe care le-ai luat de unul singur, atunci devi un om slab în fața inamicilor și chiar și în fața destinului.
- Marco! Am rezolvat problema.
- A ieșit totul așa cum am plănuit?
- Da dar sincer să fiu nu știu dacă a fost cea mai bună alegere. Fata e distrusă și incapabilă chiar să și vorbească.
- Ăsta este cel mai neimportant lucru. Noi nu avem nevoie să vorbească.
- Ai grijă să vină de bună voie. Dacă va face transportul fără să ne creeze probleme îl vom scoate pe mucos de acolo și îl trimitem înapoi acasă. Fă tot ce este necesar ca într-o lună să fie capabilă să ne rezolve treburile. După asta vom vedea ce va fi mai departe.
- Mă voi ocupa de asta! Dar trebuie să te anunț că nu va fi ușor. Poate era mai bine dacă găseam pe cineva mai experimentat.
- Tu fă ce ți-am spus. Dacă treburile nu vor merge conform planurilor, avem destule gloanțe să punem capăt problemei.
- Marco? Ai vorbit cu unghiul? A încercat să dea de tine și nu a reușit. Spunea că este important.
- Nu! Mai am ceva de rezolvat și mă voi duce la el. Tu ocupate de ce te-am rugat.
- Am înțeles! Ne vedem diseară la club?
- Vedem!
Indiferent pe câte cadavre trebuia să calc afacerile erau mai importante, nu îmi părea rău că am implicat un copil într-o astfel de mizerie, nu îmi păsa de suferința lui! Ba chiar mă simțeam mândru de ceea ce făcusem. Această experiență avea să îl facă mai puternic pe viitor. Singurul lucru care nu îmi ieșea la calcul era dacă mica războinică era destul de puternică să ducă toată această suferință. Era prea slabă ca să poată trece peste așa ușor. Iar acest lucru avea să îmi strice planurile....
-Mutule, unde este unchiul?
-Este în birou vă așteaptă!
Omului căruia îi spuneam unchi îi datoram tot ce am obținut până în ziua de azi, tot ceea ce am devenit. Ma ajutat să răzbun moartea tatălui meu și să am grijă de familia mea. Ne-am refugiat la el după ce am rămas singuri fără sprijin înconjurați de șacali. Aveam doar doisprezece ani când tatăl meu fusese împușcat în fața ochilor mei pentru doi bani. Frizerul Giuseppe nu era un om bogat dar era un om iubitor care își iubea familia și trăia după legile lui Dumnezeu. Când eram copil adoram să stau în poala lui împreună cu sora mea și să ascultăm povești de viață, care întotdeauna la sfârșit aveau o singură morală. Cum să devenim mai buni. Ceea, ce nu știa tatăl meu era că în viață dacă ești bun ești un om slab! Iar dacă ești slab ești o pradă ușoară pentru inamicii tăi.
- Pot să intru?
- Intră Marco! Te aștept de câteva ore. Ai telefonul închis.
-Am avut câteva chestiuni de rezolvat. S-a întâmplat ceva?
-Da, sa întâmplat și sa întâmplat un lucru grav. Mi-au dispărut din birou niște documente importante, foarte importante. Iar contabilul meu a dispărut! Crezi că este o coincidență?
- Nu! Când a dispărut.
- Nu știu eu abea azi am observat dispariția documentelor. Dacă nu găsim aceste documente sunt pierdut înțelegi? Aceste documente conțin nume și coduri ale asociaților noștri. Dacă aceste informații cad pe mâinile dușmanilor noștri sau a poliției sunt mort înțelegi? Trebuie neapărat să le găsești. Dar vreau să fi discret! Dacă se aude că am pierdut aceste documente nu va fi bine de loc.
CITEȘTI
Dragoste La Limita Supraviețuirii
RomanceCoPiesa a fost realizată de @C-B-Iana. Îi mulțumesc din suflet pentru creativitate și munca depusă. ● Riana, o tânără care a avut o copilărie dificilă, marcată de un tată alcoolic și o mamă decedată, a fost nevoită să se confrunte cu circumstanțe ne...