1-"YİNE HÜLYALARA DALDIM İYİ Mİ."

24K 1K 216
                                    

Kokuşmuş çorap kokusuyla uyandırılmanın ne demek olduğunu bilir misiniz? Çok iğrencimsi bir duygu.

Abimin burnuma soktuğu belediye çöplüğü gibi kokan çorabı elimle alıp odanın bir köşesine fırlattım. İnsan kardeşini öperek uyandırır, benimki çorap koklatarak uyandırır yareppim. Gerçi benim abim insan kategorisinden sayılmıyor o ayrı konu...

Pofuduk terliklerimi giyerek paytak adımlarla tuvalete ilerledim. Abim tuvalete benden önce ulaşmış. Bunu arkasında bıraktığı eserden anlayabiliyorum. Sifonu çekmemiş lanad olsun.

Burnumu tıkayarak elimi yüzümü yıkayıp tuvaletten sağ salim çıkabildim. Mutfağa girdiğimde abim ve babam kahvaltıya başlamışlardı bile...

"Abi o ne biçim bir kokudur."

Sırıttı. "18 yıllık meslek hayatım boyunca en başarılı deneyimimi az önce gördün kardeşim. Hayırlı olsun. "

"Iyy iğrençsin." Diyerek masadan bir sandalye çekip oturdum.

"Bana bilmediğim bir şey söyle bebeğim." Diyerek ağzına bir zeytin attı. O zeytin boğazında kalır inşallah abi.

"Buğlem?"

"Efendim babacığım?" Diyerek şirince gülümsedim.

"Dün yine bir yaramazlık yapmışsın. Furkan hoca aradı."

Allah belanı versin Furkan hoca. Hemen de şikayet ediyorlar zaten. Okula gidince arabanı çizeceğim pöslök höröf.

"Ne yaptın yine lan?" Diyerek araya atladı abim.

"Ne yapacak? Yine bir çocuk dövmüş işte. İşi gücü haylazlık!" Diye sitem etti babam.

"Aa Buğlem çoh ayıp gardeşim!"

Abime dil çıkardım. Babam sofradan kalktığında abim hemen bana döndü. "Nasıl dövdün şu çocuğu?"

"Kafama basket topu attı. Kafam kırıldı bildiğin. Çok pis dövdüm ama."

Abim omzuma vurdu. "Helal be! Kimin kardeşi! Ooo Buğlem reis çok yaşa!"

Seviyorum abimi yahu! Odasına koyduğum böcekleri kaldırayım bari.

****

"Buğleeeaam!" Diye anırarak sınıfa giren bir adet Selin...

"Kulağımı hissetmiyorum Selin."

"Kanka sana çok bombastik haberlerim var." Diyerek ellerini heyecanla sağa sola salladı.

"Buğleeeaam!" Diye hönkürerek sınıfa dalan bir adet Murat.

Murat ve Selin benim best friendslerim. Ama ikiside çok gerizekalı. Ama olsun. Onlar benim bebeklerim.

Murat sıraların üstünden atlayarak bizim oturduğumuz sıralara bir uçuş yaptı. "Buğlem çok önemli haberlerim va-"

Ne yazıkki lafı Selin'in tokadı ile son buldu. "Önce ben geldim mal!"

Murat yanağını tutarken dudağını büzdü. "Kopya çektiğimiz sınavda yakalanmışız diyecektim."

"Salla gitsin." Diyerek Selin'e döndüm. "Ne diyecektin böbök?" Gerizekalıyım ama neyse.

"Okulun yahuşuhlu popisi Berkcan Haysal! Okula geri dönüyor hülooooğğ!"

YERE BAKAN YÜREK YAKAN BERKCAN MI?

BİLDİĞİMİZ BERKCAN?

BİZİM BERKCAN?

GERİ Mİ DÖNÜYOR!

Murat bir ıslık öttürdü. "O Berkcan farklı bir yaratık lan. Çocuğa ben bile aşığım neredeyse."

Yine hülyalara daldım iyi mi.

****

İlk bölüm kısa oldu gençler. Bile bile kısa yazdım. Yorum yapın müslüman din gardaşlarım!

SENİ KÜÇÜK HAYLAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin