24

284 18 0
                                    

Вече в болницата Чонгук бе звъннал на всички и заедно чакаха лекарят да излезе от операционната и да каже какво се случва с мъникът.

Те си бе прерязал вените и бе загубил доста кръв. Всички бяха притеснени като Кук, Джин и Джимин не се бяха сдържали и в момента плачеха.

Джун и Юнги се държаха и гледаха да не плачат, за да може да бъдат силни и да успокоят другите...

Час по-късно доктора излезе и отиде при момчетата..

- Вие ли сте за Ким Техьонг? - попита той.

- Да! Как е той? - веднага попита Джин.

- Успяхме да го стабилизираме и за сега е добре, след малко ще го преместим в стая и ще може да го видите, но само ви моля да сте внимателни с него... - отговори доктора.

- Благодарим ви.. - каза Кук и всички се запътиха към стаята в която настаниха Тае.

Първи влезе Куки и седна до леглото му като внимателно пое ръцете на спящото момче и ги целуна, след което ги остави и изтри сълзите си. Загледа се в спокойното му лице и съвсем леко се усмихна.

Минаха няколко часа и вече бе станало късно. Момчетата се бяха прибрали, но Чонгук бе останал при Те понеже не искаше да го оставя сам..

В момента Куки мислеше само и единствено за Те, не го интересуваха нито Соми, нито бебето нито нищо, само и единствено Тае беше в мислите му...

»»——⍟——««

Аз се завърнах!

Надявам се тази част ви е харесала и много скоро очаквайте следващата🥺💕

ОБИЧАМ ВИ😘💓✨

Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]Where stories live. Discover now