30

291 13 0
                                    

Денят тепърва започваше, а нашите двама герои вече бяха стегнали багажа си и пътуваха към вилата на която щяха да останат около месец понеже мъникът така бе казал че иска.

Докато пътуваха слушаха тихо музика и си говориха от време на време. Пътят до вилата бе около два часа и поради това Те бе заспал защото бе станал и доста рано сутринта..

Час и половина по-късно Чонгук вече паркира колата пред вилата която се намираше малко по-навътре в гората на тихо и осамено място пълно със спокойствие..

Техьонг още спеше затова Кук реши да не го буди и да свали първо багажа.

По-големия слезе от колата и разговори багажника като след това навлезе в не много голямата двуетажна вила и остави всичко там.

След като бе готов се върна до колата и отвори вратата от която страна седеше Техьонг като лекичко започна да го побутва и да му говори..

- Техьонги, пристигнахме.. Те, хайде ставай.. - говореше тихо той за да не стресне момчето или нещо друго...

_

Двете момчета вече бяха оправили багажа си и сега седяха на дивана в хола и гледаха телевизия.

- Хьонг? - обади се Те като погледна по-големия.

- Кажи ТеТе? - обърна се към него Чонгук и му се усмихна.

- Ти обичаш ли ме? - попита го той.

- Разбира се че те обичам, какви са тези въпроси? - объркано попита Куки.

- Не, хьонг... Аз... Все тая.. - малкия си замълча и стана като излезе навън.

Искаше малко да се разходи и като крайна цел си бе поставил да отиде на езерото. То не бе много на далеч от вилата затова и винаги щом в идваше тук с Кук, Техьонг обичаше да ходи там и да прекарва време докато прави снимки или просто гледа красивата гледка.

Докато Те седеше при езерото Кук се мотка из цялата вила, чудеше се как да предложи на Те да се съберат, искаше да го направи по романтичен начин, но той не бе чак толкова голям романтик което му изиграваше и една голяма лоша шега.

След толкова мислене реши да се посъветва с Джимин, защото знаеше че той си падаше по романтиката и можеше да му помогне.

Той взе телефона си и го набра..

В разговора...

- Чонгук? Какво има?

- Хей Джимин! Може ли помощ?

- Зависи за какво.. Ако си направил някой гаф аз няма да ти помагам! А ако си направил нещо на Техьонг ще те смачкам!

- Не бе, нищо от това не съм направил..

- Оф, за кво ти трябва помоща ми?

- Искам да предложа на Те да се съберем по романтичен начин, но знаеш че на съм много добър в тези неща и...

- Ясно, ясно.. Трябва ти помощ за това..

- Ами.. Да!

- Направи вечеря на свещи, под лунна светлина, може да му вземеш нещо като за подарък, букет с рози например, любимите на Те, разпръсни листенца от рози около вас и може за да бъде по интересно да направиш пътечка от рози и свещи водещи до масата на която ще бъде вечерята, а според мен докато сте на тази вила е идеалния момент защото там е наистина красиво до колкото разбрах от снимките и описанието което Те ми давал...

- Ясно, много ти блягодаря Джимин! Длъжник съм ти!

- Хах, добре и няма за какво, щом е за Те винаги съм на среща..

Край на разговора...

»»——⍟——««

Надявам се тази част да ви е харесала и се извинявам че няма често ъпдейти..😔

Скоро почвам и училище което значи че ще съм по натоварена и заета, но все пак ще се старая да качвам често.. 😊❤

ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤

Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]Where stories live. Discover now