39

197 15 10
                                    

Момчетата седяха пред операционната зала.. Джин и Джимин плачеха, Хоуп едвам съдържаше сълзите си, а Юнги и Намджун опитваха да успокоят половинките си.

- Джини, всичко ще е наред.. - тихо говореше Джун, а Джин просто не знаеше как бе възможно всичко това.

Защо вечно на неговото малко братче се случваха тези лоши неща, не можеше ли поне веднъж всичко да е наред..

_

Няколко мъчителни часа по-късно влюбената двойка вече бе настанена в нормална болнична стая, Кук бе с много системи и бе пострадал най-много, а Те се бе отървал леко със само няколко натъртвания и счупена ръка.

- Вие ли сте техните близки? - обърна се към петте момчета докторът.

- Да.. - отвърна Джин притеснено.

- За сега всичко е наред, опасността за живота им е избегната, както има и една лоша но и една добра новина.. - заговори спокойно докторът - Добрата новина е че бебето е оцеляло, а лошата е че господин Чон е възможно да има амнезия и да не помни нещата от последната година.. - обясни.

- Бебето ли?! - объркано се обади Джимин.

- Да, господин Ким очаква бебе, едва в първия месец е, за щастие той се е отървал леко и бебето не е пострадало.. - усмихна се леко доктора и напусна стаята.

Момчета бяха доста изненадани от тази новина, дори не занаеха дали дветете момчета които сега лежаха в безсъзнание занаеха, но пък се и радваха.

- Жал ми е за Тете.. - тихо каза Хоби - Чакат детенце, а Кук дори е възможно да не помни че са във връзка.. - продължи той, а останалите се съгласиха мълчаливо.

Малко по-късно всички без Джун и Джин се бяха прибрали по домовете си, а двете момчета бяха останали в случай че някои от пострадалите се събуди..

- Страх ме е Джуни.. - заговори тихо Джин.

- От какво? - обърна се към него като го прегърна.

- Страх ме е да не им се случи нещо по-лошо.. Защо винаги на тях?! - няколко сълзички се стекоха по-лецето на Джин.

- Спокойно любими, всичко ще бъде наред.. - изтри нежно сълзите му.

- Х-хьонг..

»»——⍟——««

Хейй, почувствах се по-добре затова реших да ъпдейтна😁

Вие как сте? Тази част хареса ли ви?

ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤

Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora