- Куки.. Искаш ли да отидем във вилата.. Може това да ти помогне да си върнеш някои от спомените.. Там са ни се случвали само хубави неща.. - тихо и с усмивка каза Те спомняйки си как там им бе първата целувка, там Кук му бе предложил да се съберат, там бе и първия им път заедно..
- Добре.. - каза Кук и също се усмихна.
Двамата с Те си събраха набързо багажа и се качиха в колата на по-големия.
- Е, нека потегляме.. - каза Кук и запали двигателя, като не след дълго потеглиха с колата..
_
Час и половина по-късно близо два те вече се намираха пред вилата.
Слязоха от колата и си свалиха багажа като навлязоха навътре в двуетажната сграда..
Оставиха багажа си в спалнята на втория етаж и слязоха в кухнята..
- Ще направя нещо за обяд.. - каза Те, а Куки кимна - Виж, Кук, разходи се, излез на верандата, може да си спомниш нещичко.. - каза по-малкия с нежното си гласче, а Кук кимна.
Бавно започна да крачи от стая в стая като в главата му изникнаха бледи моменти..
Как с Те са се сгушили на дивана едни в друг и гледат телевизия..
Както обикаляше излезе на верандата и тогава цялата сцена от преди близо три месеца се развитие се разви пред очите му и той си спомни...
Техьонг седеше пред Чонгук с насълзени очи от щастие. Не можеше да каже и думичка, сърцето му сякаш бе спряло за миг...
- ТеТе.. Ще бъдеш ли моето момче? - попита го Куки, толкова любов се виждаше в погледа му, тази така дългоочаквана любов за Те която той толкова искаше да види в погледа на по-големия.
По-малкия закима енергично.
- Да! Да ще бъда твоето момче! - извика се той и се метна в прегръдките му целувайки нежно устните му..
Двамата се отделиха от така сладката целувка и опряха челата си едно в друго гледайки се в очите.
Изведнъж на Кук му причерня пред очите и осети силна болка в главата, не след дълго той просто се строполи на земята изпаднал в бесъзнание...
»»——⍟——««
Надявам се часта ви е харесала..
ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤
YOU ARE READING
Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]
FanfictionКъдето Техьонг е влюбен в най-добрия си приятел Чонгук но не му споделя защото ще го изгуби, когато Кук разбира за чувствата му той го отблъсква и Те изпада в депресия... Чети и разбери нататък.. Започната: 22.05.2021 Свършена: 20.12.2021