Двете момчета започнаха да се натискат като Кук бавно плъзна ръката си по гърбът на Те като бавно започна да я насочва към дупето му. Щом достигна крайната си цел той стисна леко дупето на своя любим, а той истена от удоволствие в целувката.
- Куки.. - простена малкия щом се отделиха от целувката и леко се размърда в скута на по-големия започвайки да се отърква в него.
Чонгук се подсмихна и смени местата им като сложи Техьонг да легне на леглото, а той се надвеси над него и започна да целува, смуче и хапе вратът му като бавно заслиза към ключиците му с целувки.
Щом стигна до тях той се надигна и свали тениската на мъникът и я захвърли на земата. Остави няколко смучки и на ключиците на Те и слезе с мокри целувки към гърдите му.
Чонгук мина с език по едно зърно на Те като след това леко го захапа и засмука. През това време по-малкия прехапваше устни и стенеше тихо за да не бъде твърде шумен.
- Чонгук.. Агх.. Боли ме.. - истена малкия, а Кук се надигна и се подсмихна.
- Кое те боли бебе? - направи се на неразбиращ той, а Те истена отново от възбуда и присви леко очи.
- Д-долу..боли ме т-там д-долу.. - заекваше малкия, възбудата го бе обвзела, а болката в члена му хич не му помагаше.
- Тук ли? - попита Кук поставяйки ръката си на боксерките на малкия.
- Мгх.. Д-да.. Помогни мии.. - истена малкия, а Кук с един замах свали боксерките му и ги захвърли някъде на земята като след това пое члена на малкия в ръката си и я задвижи бавно - Агхх.. - тихичко истена малкия.
Кук започна постепенно да забързва движенията на ръката си, като не след дълго малкия истена силно и без предупреждение свърши в ръката на любимия си.
- А сега за това че не ме предупреди ще трябва да те накажа.. - тихо и спокойно каза Кук, а Те истена - Кучешката, веднага! - заповяда той, а Те без да дочака втора покана зае позата която му бе наредено да заеме.
Кук се съблече набързо като щом и той остана чисто гол се приближи до любимия си и нежно целуна гръбчето му.
- Детствен ли си? - попита той тихо, а малкия кимна лекичко - Ще бъда нежен любов.. - пак го целуна но този път по устните, а след като се отделиха от така сладката целувка той подаде към устата на малкия три пръста, а стой ги пое в устата си - Ближи! - заповядва Кук.
След няколко минутки Кук прецени че пръстите му са достатъчно навлажнени и ги извади от устата на своя любим като една малка струйка слюнка се стече по брадичката на Те.
Кук целуна още един път Тае по устните като обра сгеклата се слюнка и се отдели от него.
Настани се по удобно и вкара един пръст във входа на Те, а той истена тихо. Кук задвижи пръста си като постепенно добави и втория докато накрая не вкара и третия си пръст в Те, малкия стенеше от удовоствието което по-големия му доставяше.
Щом Кук разбра че Те вече е достатъчно подготвен той изкара пръстите си и се чу тих стон от недоволство от страна на Те.
По-голямото момче се настани на входа на по-малкия като бавно навлезе в него, като с това свое действие си спечели силен стон от по-малкия.
Когато вкара челна си наполовина в него се спря и изчака Тае да свикне, не след дълго той му даде знак да продължи и Кук вкара мъжеството си докрай в дупето на малкия.
Той изчака още малко и бавно започна да се движи в него като постепенно забързваше. В началото Те изпитваше неописуема болка която точно в този момент бе заменена от удовоствието.
Малки стенеше от удоволствие, а Кук се радваше на сладката гледка пред него.
Половин час по-късно Чонгук вече се забиваше зверски бързо и силно в сладката точка на по-малкия..
- Кукииии.. - истена Те силно - Щ-ще свърша.. - каза той вече неиздържайки.
- И аз.. - простена Кук и хванаха члена на Те като задвижи ръката си с темпото на тшасъците си.
Не след дълго малкия свърши на ръката на Кук, а самия той свърши надълбоко в него.
Чонгук бавно излезе от Те и легна до него, малкия се обърна към своя любим и го прегърна като сложи глава на гърдите му.
- Как беше първия ти път бебе? - попита го Куки усмивката не слизайки от лицето му.
- Страхотен, особено щом беше с теб.. - каза Те, поглеждайки го миличко.
- Обичам те повече от всичко на света Тете.. - каза Кук целувайки го нежно по устните за кратко.
- И аз теб Куки.. - отвърна Те.
Двамата не след дълго заспаха сгушени един в друг с усмивки на лицата...
»»——⍟——««
Не знам, май не се получи..
Надявам се да ви е харесала тази част все пак..
ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤
П.с.Благодаря на kyokoxkie за идеята която ми даде за тази глава🥰💕
ESTÁS LEYENDO
Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]
FanficКъдето Техьонг е влюбен в най-добрия си приятел Чонгук но не му споделя защото ще го изгуби, когато Кук разбира за чувствата му той го отблъсква и Те изпада в депресия... Чети и разбери нататък.. Започната: 22.05.2021 Свършена: 20.12.2021