Техьонг седеше пред Чонгук с насълзени очи от щастие. Не можеше да каже и думичка, сърцето му сякаш бе спряло за миг...
- ТеТе.. Ще бъдеш ли моето момче? - попита го Куки, толкова любов се виждаше в погледа му, тази така дългоочаквана любов за Те която той толкова искаше да види в погледа на по-големия.
По-малкия закима енергично.
- Да! Да ще бъда твоето момче! - извика се той и се метна в прегръдките му целувайки нежно устните му..
Двамата се отделиха от така сладката целувка и опряха челата си едно в друго гледайки се в очите.
_
А как се стигна до това? Е нека ви разкажа на кратко..
Те се бе върнал от разходката си до езерото и щом бе видял това което Куки бе направил за него много се зарадва...
Двамата вечеряха и си говориха, като накрая дойде и момента в който Кук взе букета състоящ се от любимите рози на Те и му го подари...
Иии ето така се стига до това което прочетохте в началото..
А сега нека се върнем в настоящето..
_
Двете момчета седяха на люлката която се намираше на верандата на вилата им. Бяха се завили с едно меко и топло одеало, сгушени един в друг и гледащи към небето или по-точно към звездите..
Двамата бяха потънали в приятна тишина която скоро бе нарушена от Тае..
- Не вярвах че този момент ще дойде някога.. - каза Те и се обърна към Чонгук..
Куки се изкикоти..
- И защо не си вярвал, знаеш че всичко е възможно стига силно да го искаш.. - Куки каза тихо.
- Ами, погледни ми, не съм нищо особено, нито съм красив, нито с хубаво тяло, прекалено съм лигав? Не вярвах че някога би ме харесал по този начин..
Куки се обърна към него и го погледна в очите като постави пеперудена целувка на устните му.
- Тете, ти си уникален, красив си, имаш хубаво тяло, а характера ти е просто уникално сладък.. - каза и го помилва по бузата - Те, не искам да говориш или мислиш подобни неща за себе си, защото ти си най-красивото същество което някой някога може да види.. Обичам те такъв какъвто си, и не смятам да те изпусна отново, ще се опитам да те направя щастлив и да не те нараня отново.. - приближи се до него и сля устните им в сладка и нежна целувка изпълнена с много любов..
- Обичам те, Куки..- каза Те и се сгуши в него.
- И аз теб, Тете..
»»——⍟——««
Не се получи кой знае колко добре и се извинявам..
Все пак се надявам да ви е харесала..
ОБИЧАМ ВИ😻❤❤❤
YOU ARE READING
Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]
FanfictionКъдето Техьонг е влюбен в най-добрия си приятел Чонгук но не му споделя защото ще го изгуби, когато Кук разбира за чувствата му той го отблъсква и Те изпада в депресия... Чети и разбери нататък.. Започната: 22.05.2021 Свършена: 20.12.2021