50

277 18 8
                                    

Минаха се няколко седмици след които от болницата бяха изписани Те и ДженХи.

След тези няколко седмици се изминаха и няколко месеца, а накрая и няколко години..

Живота на двете момче бе прекрасен заедно с тяхната дъщеря и техните близки. Всичко бе идеално и вървеше добре, нямаха проблеми и като цяло всичко беше прекрасно.

Хи (ДженХи) бе пораснала доста, а и колкото повече растеше все по красива ставаше. Тя доста приличаше на Кук в усмивката и в голяма част от характера, но във всичко друго бе като копие на Техьонг.

Двете момчета много я обичаха, бяха я възпитали по много хубав начин и тя бе станала едно наистина добро дете със чиста душа не таяща злоба към никой.

С годините връзката на Кук и Те също бе станала по-силна и те се обичаха повече от всичко, Кук бе предложил брак на Те,а той естествено бе приел като малко по-късно бяха направили и сватбата си, а малката Хи им бе шаферка..

Та както разбрахте живота на двете момчета вървеше прекрасно заедно с малката им принцеса. Обичаха се и едва ли това някога щеше да се промени. Минаха през много трудности, болка и страдание, но най-важното бе че останаха заедно..

~КРАЙ~

Здравейтеее! 

Това както разбрахте е края на тази история..

Искам да ви благодаря че останахте с мен до края и и че не се отказахте от това да я четете дори тогава когато я бях спряла за известно време..😊

Радвам се че ви е харесала и се надявам освен тук да се срещнем и други мои истории..💜

ОБИЧАМ ВИИ 😘❤❤❤

Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]Onde histórias criam vida. Descubra agora