- Чонгук! - извика се Джимин тичайки по улицата след по-голямото момче.
Кук се спря и се обърна, като другото момче се спря пред него.
- Джимин? - объркано казва той.
- Куки, какво става с Тае? Не ми е писал, нито ми е звънял, като му пиша не отговаря и да.. - каза леко унило.
- Ол, ами добре е, при него съм, напоследък е доста странен, мълчи, седи и гледа в една точка. Все е умислен.. - каза Кук, а Чим кимна..
- Виж, исках да те попитам нещо.. - погледна го сериозно - Чонгук, имаш ли някакви чувства към него освен приятелските? Моля те бъди честен..
- Джимин...аз мисля че започнах да се влюбвам в него.. - отговори той, а Чим кимна.
- Съветвам те, ако планираш да бъдеш с него скоро да му предложил, защото мисля че е в това състояние защото таи някакви надежди, но и същевременно мисли че някой ще те отнеме от него.. - каза и се усмихна, а Куки кимна.
- Чим, аз трябва да тръгвам, ще се видим някой път! - усмихна се той.
- Оки, чао Куки! - и така двете момчета продължиха в различни посоки..
_
След като Чонгук и Джимин се разделиха Кук напазарува и сега се намираше в домът на Те.
По-малкия бе седнал на дивана и пак мислеше за нещо, а Куки го гледаше и се чудеше какво да направи.
- Техьонг? - обади се той, а по-малкия го погледна.
- Да Куки? - усмихна се лекичко.
- Искаш ли утре да отидем на вилата? - попита го с усмивка, а по-малкия кимна и се усмихна широко.
- Това е добра идея, не съм ходил така от близо година.. - усмивката не влизаше от лицето му, което зарадва Кук - Колко ще останем там? - попита ги Тае.
- Колкото искаш! - каза усмихнато Куки, а Те го прегърна. Чонгук се засмя на сладостта на по-малкия и отвърна на прегръдката..
»»——⍟——««
ОБИЧАМ ВИ😘❤
Дано тази част ви е харесала😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]
FanficКъдето Техьонг е влюбен в най-добрия си приятел Чонгук но не му споделя защото ще го изгуби, когато Кук разбира за чувствата му той го отблъсква и Те изпада в депресия... Чети и разбери нататък.. Започната: 22.05.2021 Свършена: 20.12.2021