27

285 17 11
                                    

Мина се седмица и Тае вече бе изписан от болницата. Сега той си седеше вкъщи пред телевизора и избираше някакъв филм докато чакаше Кук да донесе пуканките.

По-голямото момче не се прибирало в домът си при Соми след случилото се с Техьонг, предпочиташе да е до своя приятел от колкото при онази лъжкиня..

- Кукиииии! - измрънка Те - Идваш ли? - попита на висок тон за да го чуе по-големия.

- САМО ОЩЕ МИНУТКА! -извика Чонгук от кухнята, а Те измрънка недоволно и зачака.

Точно минута по-късно Кук седеше до него на дивана и заедно си бяха пуснали филма и сега го гледаха. Бяха избрали да гледат екшън, защото на Те не му се гледаха ужаси, а на Куки не му се гледаше романтика...

Докато гледаха филмът който ся бяха пуснали Кук получи съобщение...

Соми:

Кукии, къде изчезна така???

Чонгук:

При Те съм, казвай какво искаш?!

Соми:

Какво правиш при него?!

Чонгук:

Не ти дължа обяснения!

Соми:

Оф, ама искам да се видим, липсваш ниии

Чонгук:

Честно и аз искам да се видим, трябва да си поговорим за нещо.

Соми:

За какво?

Чонгук:

Утре ще се чакаме в парка при фонтаните към дванайсет, тогава ще ти кажа...

Соми:

Добре. До утреее!

Чонгук:

Да, чао...


_

Те забеляза че Чонгук мислеше за нещо и реши да види какво му има..

- Куки, какво има? - притеснено попита той.

- Ами утре ще се виждам със Соми, а двамата с нея трябва да говорим за нещо много сериозно.. - отвърна, а Техьонг леко се намръщи.

- Ол, ами добре.. - замълча за кратко -..кога пак ще имаш време да дойдеш при мен? - попита, а Куки се засмя.

- Да видим, как ти звучи... 24/7 да съм при теб? - каза усмихвайки се, а Те се ококори.

- МОЛЯ? Ама как? Нали Соми има нужда от теб и- бе прекънат.

- Тя си има друг Те, само ни баламосва всички, детето не е мое, така чеее...имам цялото време на този свят само и единствено за теб, но ако не ме искаш то- сега Те го прекъсна.

- Шшшшшт, аз искам да си при мен, ама това как е станало, а от къде разбра? - полюбопитсва по-малкия.

- Хоби хьонг я разкри, а утре ще говоря с нея и ще се разделим, така че сега това не го мисли.. - усмихна се и го гушна, а по-малкия се сгуши в него.

{в мислите на Те}

Значи вече имам шанс с Куки, но ако все пак не ме харесва, може да си намери друг по-добър от мен и пак да ме остави.....Не! На никой няма да го дам този път, той си е само мой!

Ⱨ₳ⱤⱤØ₩ł₦₲ ⱠØVɆ [𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤]Where stories live. Discover now