Niezmiernie mi miło z tego powodu, że to opowiadanie zostało nominowane! :) Jestem z tego tak dumna, mimo ze tylko je tłumaczę! :)
Zostałam nominowana przez Bad_Girl_Bad_07 ! :)
1. Masz jakieś zwierzęta?
- Nie lubię zwierząt, ale mamy psa ;d
2. Czy chciałabyś kiedyś zrezygnować z pisania?
- Myślę, że pisanie zajmuje jakąś tam część w moim życiu i sercu, mimo że nie jest to jakoś rewelacyjne to jednak nie planuje z tego rezygnować - przynajmniej w najbliższym czasie.
3. Ile masz lat?
- W lipcu skończę 17.
4. Co byś zrobiła gdybyś spotkała swojego idola?
- Teraz tak sobie myślę, że przytuliłabym go i traktowała jak kogoś, kto jest po prostu zwyklym człowiekiem a nie "gwiazdą" ale wiem, ze w praktyce bym sie rozryczala itd, poniewaz duzo im zawdzieczam :)
5. Ulubiony aktor/aktorka?
- Hmmm.. aktor to chyba Jamie Dornan - taki na czasie :D A aktorka to Lily Collins :)
6. Lubisz czekoladę?
- Oczywiście, chyba nawet za bardzo..
7. Gdybyś miała wehikuł czasu to gdzie byś się przeniosła?
- Wrociłabym do 2013 roku i nie spieprzyła sobie życia :)
8. Masz tt?
- Tak - @mrsarrrogant
9. Nalezysz do jakiś fandomów? Jak tak to jakich?
- Directioner od 2 lat i ostatnio coraz bardziej wkrecam się w Janoskians wiec podejrzewam ze w najblizszym czasie tez tam znajde swoje miejsce w ich fandomie :)
10. Jakiej muzyki słuchasz?
- Różnej. Głównie zalezy to od humoru. Są chwile kiedy słucham Justina za czasów U smile i Baby, a czasami słucham OSTR czy też Queen. Znam każdą piosenkę 1D, większość Justina, Demi i Ariany. Uwielbiam ostatnio Hoziera i Kodaline! Ed Sheeran to dla mnie mistrz, Mikky Ekko to mój król, kocham go! Moje ulubione zespoły to także 5SOS, Imagine Dragons, Avenged Sevenfold a z artystów bardzo sobie cenie Elle Henderson (mało znana ale bardzo utalentowana) Beyonce i wielu innych. Z polskich wykonawców kocham grupę LemON oraz Enej! :)
11. Czy ktoś wie, że piszesz?
- Jedyną osobą, która to wie to moja przyjaciółka, która wspólnie ze mną prowadzi to tłumaczenie - @luvlouu i to by było na tyle.. :) mama coś podejrzewa ;p
Nominuję:
iamkatiex - Violet ✑ styles - tłumaczenie
hiddenguns - Pułapka
luuuvmyswaggy - Teenage Dirtbag PL
as_like_me - because f**k you thats why ✌ |Fabian Clark|
niezgodna - love in stereo ♪ hemmings
stylezz_xx - Suit and Tie [PL]
Moje pytania:
1. ile masz lat?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. W jakim jesteś fandomie?
4. Do jakiej szkoły chodzisz?
5. Ulubiony aktor/ka?
6. Czy ktoś wie, że piszesz?
7. O kim najbardziej lubisz czytać?
8. Ulubione ksiażki?
9. Byłas na jakims koncercie?
10. Opisz swoją idealną randkę.
11. Co inspiruje Cie do pisania?
12. Jakie jest Twoje ulubione FF?
CZYTASZ
25 days with Mr. Arrogant Tłum. COMPLETED | Z.M
FanfictionKiedy jej chłopak ją rzuca, Sam z furią wyrzuca nietypowy prezent z okazji ich rocznicy, który przez okrutne zrządzenie losu powoduje wgniecenie samochodu Zayna Malika. Jako studentka bez pieniędzy, jest zmuszona spędzić z nim 25 dni jako jego sługa...