(note;ဤဇာတ်လမ်းတွင်ပါဝင်သောအကြောင်းအရာများသည်စာရေးသူ၏စိတ်ကူးသက်သက်သာဖြစ်သည်)
''chanyeol ရပ်လိုက်ပါနော်...ငါ..ငါတောင်းပန်ပါတယ်
ကားရပ်လိုက်ပါကွာ.."
ကုမ္ပဏီကအုတ်ရုန်းရုန်းအခြေအနေအပြီးမျက်နှာသေဖြင့်ကျနော့အားဆွဲခေါ်လာသည့်ဒါလင်"မရပ္ဘူးဟန္နီ အခုဟန်နီ့မိဘတွေဆီသွားမယ်နောက်လည်းသိရမဲ့ကိစ္စကိုကျနော်တို့ကိုယ်တိုင်ပြောလိုက်တော့ပိုကောင်းတာပေါ့..."
ကားပေါ်မှာရုန်းရင်းဆန်ခတ်ဖြစ်နေပြီး kyungsoo မှာငိုမဲ့မဲ့ဖြင့် ကားရပ်ပေးဖို့တောင်းဆိုနေပေမဲ့လည်းခေါင်းမာလွန်းသူ
chanyeol ကတော့ကားကိုသာအာရုံစိုက်ပြီးမောင်းနေသည်"ဒါလင်ရယ်..ဒီ..ကိစ္စကလက်လွှတ်စပယ်လုပ်လို့မှမရတာ..ဒါလင်...စိတ်အေးအေးထားပြီးဆုံးဖြတ်ရမယ်လေ...နော်.. ကားပြန်လှည့်လိုက်ပါ..ဟန်နီတောင်းပန်ပါတယ် "
chanyeol ရဲ့လက်မောင်းအားအသာလှုပ်ရင်းတောင်းဆိုမိပေမဲ့"ဟန်နီကကျနော်နဲ့အတူမရှိချင်ဘူးလား..ဟမ်.. ကျနော်ကားမောင်းနေတာမို့တိတ်တိတ်လေးလိုက်ခဲ့.."
သူ့အားတချက်လှည့်ကြည့်ပြီးအံကြိတ်ကာအသံမာမာဖြင့်ပြောသွားသောဒါလင့်ကြောင့်သူငြိမ်သွားမိသည် နောက်ဆုံးသူပဲလက်လျှော့ပြီးကားခုံကိုမှီရင်းကားပြတင်းမှတဆင့်အပြင်ကိုသာအကြည့်ပို့ထားလိုက်သည် တိမ်တွေတရိပ်ရိပ်တက်လာတဲ့ကောင်းကင်ကြီးကကျနော့လိုပဲအုံ့မှိုင်းနေသည် ထို့နောက်တစ်ပေါက်စီကျဆင်းလာတဲ့မိုးရေစက်များကကားမှန်ပေါ်သို့နေရာယူလေသည် ဒါလင့်ကိုကြည့်မိတော့မျက်နှာသေဖြင့်သာကားမောင်းရင်းမိုးရွာလို့ဆိုပြီးစိတ်တိုနေသေးသည်...ဒါမှမဟုတ်ကျနော့ကိုလား...ကျနော်မရှက်ပါဘူး ဒါလင့်အတွက်ကျနော့ဖြစ်တည်မှုကဘယ်လိုနေနေ..ဒါပေမဲ့ကျနော့ထက်ဒါလင်ကသာအရေးကြီးတာမို့ဒါလင့်အပေါ်လူတွေရဲ့အမြင်ကိုကျနော်စိုးရိမ်ခဲ့မိတာ...အောင်မြင်နေတဲ့လူငယ်နာမည်ကြီးလုပ်ငန်းရှင်တစ်ယောက်ဆိုတဲ့နေရာမှာရှိနေသ၍အမှားသေးသေးလေးတစ်ခုကတောင် ချောင်းမြောင်းနေတဲ့လူတွေအတွက်တော့ဆုလာဘ်တစ်ခုသာ...
YOU ARE READING
|| Give up for you || Z+U « 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 »
Fanfictionʕ•ε•ʔ ❣ First create❣ ʕ•ε•ʔ Park Chanyeol × Doh Kyungsoo ❣______박찬열 × 도경수______❣ ___________chansoo___________ start date - 24.7.2021 end date - 11.10.2021 # ZAWGYI + UNI