Liebster Awardst

277 21 4
                                    

Heh dziękuje za nominacje @Aktina5373 ;* Jestem tym bardzo zaszczycona i o to moje odpowiedzi:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z wattpadem?

No cóż moja przygoda z wattpadem zaczęła się dzięki mojej drogiej koleżance @_daryja_ ,która wprowadziła mnie w ten wspaniały świat książek ;) Jestem jej za to bardzo wdzięczna XD

2. Dlaczego zaczęłaś/aleś pisać?

Cóż dokładnie nie pamiętam momentu, kiedy chwyciłam za laptopa i napisałam pierwsze słowa mojej książki ,ale na pewno powodem była moja wyobraźnia. To przede wszystkim dzięki ciągle wpadających mi do głowy pomysłów jestem w stanie tworzyć moje nowe skromne dzieła ;) No i nie zapomnijmy że tez dzięki wattpadowi, bo to on dał mi szanse na pokazanie samej siebie XP

3. Kiedy lub gdzie najlepiej ci się pisze/ wymyśla nowe rozdziały?

Kiedy? Gdzie? Oh trudno powiedzieć czasem zdarza mi się to kiedy już zasypiam w moim ciepłym łóżeczku i nagle muszę wstać by zanotować swoje pomysły. Czasem zdarza się że po prostu otwieram Worda i słowa same wyskakują mi z głowy, a czasem muszę godzinami wpatrywać się w przeróżne głupie seriale i objadać się smakołykami by doszukać się nowych wizjonerskich pomysłów na kolejny rozdział czy nowa książkę.

4.Skąd bierzesz pomysły?

Moje pomysły czerpią się często z innych książek, krótkich opowiadań, filmów, anime czy też mang. Często moje pomysły doczekują się transformacji, przebudowań by w końcu doczekać się końcowego efektu. Taka właśnie jestem ;)

5. Jaka jest twoja ulubiona książkę?

OMG... Na to pytanie niestety nie mogę dać odpowiedzi ponieważ z wieloma jestem związana. Bardzo mocno w mojej pamięci utrwaliła się moja pierwsza przeczytana przeze mnie od deski do deski lektura "Chłopcy z placu broni". Pierwsza seria z mojej publicznej biblioteki "Błękitnokrwiści". Ukochany przez mnie kolejny cykl "Wojny Świata Wynurzonego"Lici Trois. "Mroczna Bohaterka", cykl "Delirium i "Niezgodna". No i jak nie mogla bym zapomnieć o moim nowym ukochanym, cykl "Dziedzictwo" Christopher Paolini. Jak widzisz każda z tych książek jest dla mnie wyjątkowa i nie mam tej jedynej.

6. Wolisz obejrzeć film czy przeczytać książkę?

To dobrze znane mi rutynowe pytanie,na które odpowiem tak jak zawsze. Książka daje o wiele więcej możliwości na wyobrażenie sobie całej fabuły, miejsc akcji i bohaterów. Czytać książkę to ty stajesz się scenarzysta i reżyserem, a oglądając film stajesz się podporządkowany wyobrażeniom innego twórcy. Ale czy na tym właśnie nie polega urok filmu i książki ;)

7.Wiążesz swoja przyszłość z pisaniem?

Tak szczerze?Nigdy o tym na poważnie nie rozmyślam i nie sadze żebym zaistniała w świecie pisarstwa bardziej niż teraz. Niestety nie jestem jakimś wielkim twórca dziel literatury fantasty ,czy też romansu. Również nie rozwinę tez swoich skrzydeł w szkole ponieważ moje życie szkolne podporządkowane jest innemu hobby.

8.Gdybyś w tej chwili mógł/mogla sie gdzieś teleportować, to co jako pierwsze przychodzi ci do głowy?(nie musi być to realne miejsce)

Nie no... Gdzie bym się teleportowałam? Jakbym taki teleporter miała? To pytanie zajęło mi chyba ponad 10minut...i niestety nie znalazłam odpowiedzi. Dobrze mi tu gdzie jestem, mam rodzinę, przyjaciół, wattpada i chyba nie dała bym rady się teleportować nawet w nie realne miejsce. No niestety chyba lek przed lataniem mnie przerasta.

9. Czy masz taki gatunek (książek ewentualnie filmów) którego w ogóle nie ruszasz?

Oczywiście że mam. Boje się horrorów, dramaty są za smutne i rzadko do nich podchodzę. Biografie, historyczne książki niestety tez mi nie podchodzą. A najbardziej upodobałam sobie fantasty o romanse i tylko to się liczy.

10. Co denerwuje się w wattpadzie?

Mam tu kilka uwag i o to są one:

a)W mojej bibiotece nie można zmieniać kolejności książek umieszczonych na liście.

b)Często nie mogę władować linku z muzyka

c)Utrudniony kontakt z administratorem wattpadu w przypadku awarii

11. Ulubione zwierzę?

No jak to nie wierz ? Pies XP

Ja chciała bym nominowac:

@Aktina5373

@LovelyColors98

@Mulier03

@Chmurnooka

@Najka787

A o to ptania:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z wattpadem?

2. Z czym wiążesz swoją przyszłośc?

3. Ulubiony autor książkek?

4. Dlaczego zaczęłaś/aleś pisać?

5. Jaki jest twój ulubiony gatunek książek?

6. Najpierw książka ,czy film?

7. Kogo najbardziej kochasz w swoim życiu?

8. Ulubione dzieło ,które powstało na wattpadzie?

9. Co jest według ciebie najwążniejsze w życiu?

10. Jaki jest twój lęki i czy chciała byś go kiedyś pokonac?

Wolf's rain:DesireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz