Yeni Bir Mesaj.

129 7 4
                                    

O kadar hayal kırıklığının üzerine sabah sadece aşkım yazmış ne alaka ? Sen beni terk ettin. Neyin aşkımı sözde sarhoş olmuş hatırlamıyomuş. Bizim duyduğumuz bir söz "sarhoş adam doğruları söyler" demekki gerçekten böyle istiyormuş. Pişmanmış, beni seviyomuş. Ufak kuzenimi de alıp gittiğim alışveriş merkezinde biraz kendime geldim. Hala onu çok seviyorum o da beni sevdiğini söylüyor. Önüme bakmalıydım. Birkaç kitap çıkardım. O varken hiç zaman ayıramadığım şeyleri yapmak istiyordum. Birkaç kitap karıştırdım. Onun sevmediği bitki çatları ictim. Insan gerçekten alışabiliyor. Ve aklıma bir fikir geldi. "Resimle kötülüklerden kurtul" evet benim çok sevdiğim bişeydi resim yapmak ona ait olan herşeyi siyaha boyadım koyu bir siyaha. Ahh lanet olası çocukta herşey mükemmel duruyor. Kendimi iyi hissetmiyorum diye uzanıverdim yatağıma. Rüyamda ne gördüğümü hatırlamıyorum fakat annem uyurken ağladığımı söyledi. Sadece kalbim değil beynim de onu özlemiş sanırım. Üzülmek istemiyorum. Günlerden pazar ve doğum günü attığı bir mesajla irkildim "Birlikte nice beraber senelere iyiki varsın iyiki hayatımdasın." Bu mesajdan sonra iyice yıkıldım doğum günü onu kutladım tekrardan. Iyiki doğmuş gerçekten iyiki doğmuş. O geceyi hatırlıyorum da gerçekten o benim mucizem onu bırakamam öylede yapıcam.

Yeni Bir...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin