GÜVENMİŞTİM.

81 5 0
                                    

Aşkın bana tek öğrettiği şey; gözlerinin içine bakarken bile güvenmeyeceksin. Düşünüyorum şimdi o gözler nerede ? Bana öyle masum bakan gözleri nasıl bir sahtelik, duygusuzluk kaplamış. Sanırım ben hiç böyle güven kaybetmemiştim. Büyük bir yalancılık "Seni seviyorum." derken sevmemesi çok büyük bir suç. Birde şöyle birşey var ki onu hayatımdan silmek zor olucak. Mutsuz muyum? Değilim aslında. Onun davranışlarını haketmedim çünkü. Birde şu konu var tabi bendeki o... Onun yeri herzaman durucak biyerlerde. Yanımda biri kimse onun lafını edemez. Arkasından konuşturmam da konuşmam da böyle bir kalleşlik asla yapmam. "Adam gibi..." En çokta buna gülüyorum şimdi, adam gibiymiş. Onu defalarca sevmeme rağmen duygularımı umursamadı Aramızdaki kilometrelerce uzaklığa farklı anlamlar yükledi.Ona çok şey verebilirdim ama o beni soyut kavramlara olan takıntısından dolayı bir türü somut hale getiremedi.Var olamadım,var olamadı,var olamadık... Siyah günlerime koyulaşan bir maviydi yani. Bundan sonra hayata bile ara vermek geliyor içimden. Ama bunu yapamıycam daha doğrusu yapmamalıyım. Pişman olucak birileri gelip onun canını yaktığı zaman aklına gelicem. Attığım ayrılık mesajında bile bir umut vardı içimde "GITME" der belki dedim içimden ama bir cevap verme zahmetine bile girmedi. Sanki ordan burdan engelleyip fotoğraflarımı silince herşey unutuluyor. Merak etme canım hiç öyle birşey olmuyor. Çok denedim çünkü olmuyor yani. Aslında işin şu noktasında çokta söylenecek birşey olduğunu düşünmüyorum. Önümde biraz huzurlu, biraz buruk geçicek günler var. Ama beynimde inleyen tek bir kelime var; " Güvenmiştim"
Binlerce hoşçakal.

Yeni Bir...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin