Iyi okumalar(:
✧
Genç kız sessiz olmaya özen göstererek ilerledi karanlık koridorda. Sonunda demir kapıya ulaştığında heyecan, merak ve korkuyla karışık duygularla ittirdi kapıyı.
Büyük, demir kapı açılmadığında kaşlarını çattı.
Kapının üzerinde bulunan, üzerinde 1'den 10'a kadar sayılar olan garip cihaz dikkatini çekti. Uzun, kırmızı saçlarını omzunun gerisine atıp ışıklı, garip cihaza yaklaştı.
Ağır hareketlerle cihazın üstünde bulunan, üzerinde 2 yazan düğmeye bastı. Saniyelik bir bip sesi duyduğunda irkildi genç kız. Etrafına göz gezdirip kimsenin olmadığından emin olduğunda kafasını tekrar garip cihaza çevirdi.
Şimdi, bastığı düğmenin üstünde yeşil bir ışık yanıyordu.
Genç kız odasındaki duvarda yazan sayıların olduğu düğmelere devam etti. Sırasıyla; 0,0,4 rakamlarına bastı.
Artık tüm düğmeler yeşil renkteydi. Büyük demir kapıdan 'tık' sesi geldiğinde, kapıyı bir daha ittirdi. Bu sefer açılmıştı.
Kız kapıyı açıp dışarı çıktığında suratına gelen soğuk rüzgar onu heyecanlandırmıştı. Hayatında ilk defa dışarı çıkacaktı, hayatı boyunca hep o odada tıkılı kalmıştı.
Genç kız arkasından gelen bir sesleniş duyduğunda hemen açtığı kapıyı tekrar kapattı ve hızlıca karanlık ormanda nereye gittiğini bilmeden, çıplak ayaklarıyla koşmaya başladı.
✦
MERHABA ARKADASLAR NEDEN HIC KIMSE YOKMUS VE KENDI KENDIME YAZIP OKUYOMUS GIBI HISSEDIYORUM LUTFEN OY VERIN
ay neyse cok yukseldim
oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lutfeen
hoscakalinn<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alien
FanfictionFarklıydı, uyum sağlayamıyordu. Tıpkı Lalisa gibi. ~~~~~~~~~ Rosé & Lalisa ~~~~~~~~~