12

261 47 44
                                    

yeni kapagimizz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeni kapagimizz

iyi okumalarr:)

Benim ufak çaplı gülme krizimden sonra onu banyoya getirmiş, ne yapması gerektiğini anlatıyordum.

"Geçen sefer sana göstermiştim, aynılarını yapacaksın tamam mı? Düşme dikkat et. Burda küvet yok, duş kabininin içinde yıkanacaksın."

Kafasını iki yana sallayıp çatık kaşlarıyla banyo duvarına bakmaya devam etti.

Trip atıyordu.

Onunla birlikte duşa girmediğim için.

Bence bunu bir daha düşünmemin zararı yok.

O bir defalıktı.

Fırsatı kaçırma derim.

Hem o zaman çok kirliydi ve yardıma ihtiyacı vardı.

Yinede güzel teklif.

İnsanlık görevimi yerine getirmiştim.

Şimdi de insanlık görevini yerine getirmelisin Lali, hadi ama!

Utanç vericiydi.

Bir dakikadır ben kızarmış yanaklarımla Rosé'ye, Rosé ise çatık kaşlarıyla duvara bakıyordu.

"Rosé! Kendi başına girmen gerek, çıplak olacaksın bu sefer. Mahremiyet diye bir şey var."

Bana bakmadan konuştu. "Mahremiyet? Hem, ben çıplak kalırım seninle. Sen iyisin, çok iyisin."

Ash, bu kız..

"Şey, teşekkür ederim?"

Su fazla sıcak olmuştu sanki. Eğilip musluğu soğuğa çevirdim. Yanacaktı kız.

Sıcak olan su değil Lalisa, senin suratın. Ayrıca zaten üşüdüğü için sıcak bir duş almalı, soğuğa çevirme. Aptal.

Neden kızarmayacaktım?! Hele bu kız böyle şeyler söylerken.

Tekrar eğilip musluğu bu sefer sıcak olan tarafa çevirdim. Şimdi ne çok sıcaktı ne de soğuktu.

"Benimle birlikte duş yapmazsan sana hiçbir şey anlatmam."

Kulaklarıma ulaşan sesiyle duraksadım. Gözlerimi kırpıştırıp şaşkınca kafamı ona çevirdim. "Ne?"

Omuzlarını silkip tekrar duvara baktığında kalbimin yerinden çıkacağını hissetmiştim. Neler oluyordu?

Aşk Lalisa, aşk güzel şey.

"Tamam!"

Üstümdeki tişörtü hızlı bir hareketle çıkartıp homurdandım. "Hay lanet! Tamam, birlikte duş yapacağız, tamam!"

Sütyenimin klipsini de basit bir refleks ile çözdüğümde bana döndüğünü göz ucuyla görmüştüm.

"Seninle daha fazla uğraşamayacağım. Yoruldum!"

Pantolonumu da iç çamaşırımla birlikte çıkarttım ve ona döndüm.

"Oldu mu? Mutlu musun?"

Gözlerini kocaman açmış beni süzüyordu.

Beni mi süzüyordu?

Şu anki durumum kafama dank ettiğinde duraksadım.

Kanın yüzüne doğru çıktığını hissedebiliyorum Lalisa.

Ben, demin bir anlık sinirle üstümdeki her şeyi çıkartmıştım. Her şeyi.

İç çamaşırların dair..

İç çamaşırlarım dahil!

Sakin ol, daha önce iç çamaşırın vardı. Şimdiye kıyasla tek fark, artık kilodunun olmaması.

Sorun yok, sorun yok. O zararsız, sorun değil. Sorun yok, utanmama gerek yok, önemli değil. O hemcinsim, aynısı onda da var sonuçta. Ne olmuş yani? Sorun yok, sorun yok. Titreme, titreme, titreme. Bana dokunmuyor bile!

Sana dokunmuyor bile. Cidden, kendini rezil etmekten başka bir şey yaptığın yok. Sadece sana bakıyor diye titreyecek kadar zavallı ve acizsin.

"Lalisa?"

Dolan gözlerimi yerden çekerek ona döndüm.

"Bakmamı istemiyorsan bakmam. Bende babamın arkadaşlarının bana bakmasını istemiyordum. O zaman babam bakmalarını istemiyorsan dediklerimi yapmalısın derdi, ama sen benim dediklerimi yapmak zorunda değilsin. Ben bakmam sana, korkma Lalisa."

Korkma Lalisa.

"Sorun değil, üstünü çıkart. Suyu ayarlayayım."

kontrol etmedim hatam varsa uyarin lutfen

kisa oldu sanirim ama diger bolum icin bu kadar bekletmeyecegim soz

SINIR; 25 vote

hoscakalinn<33

(bu arada bir okuyucun olmasa bu gun gelmezdi bolum buyuk ihtimalle)

alienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin