iyi okumalarr<33
✧
Küçük kız, çıplak bacaklarına doladığı kollarının uyuşmaya başladığını hissettiğinde olduğu yerde gerindi. Ağlamaktan şişmiş gözleri, yolunmuş saçları ile bu küf kokan, bir ahırdan farksız odada annesini bekliyordu.
Belkide hiç gelmeyecek annesini.
Hayır, diye düşündü Lalisa. Her seferinde gelmişti, şimdi de gelecekti, gelmeliydi.
Annesinden gelen bir çığlığı duyduğunda gözlerini sımsıkı kapatıp kafasını dizlerine gömdü.
Kötü adamın bağırışlarını duyuyordu ancak annesinin acı çığlıkları, kelimeleri seçmesini engelliyordu.
Duyduğu ikinci çığlıkla, bu seferki bir öncekinden çok daha yüksek sesliydi, tırnaklarını çıplak bacaklarına bastırdı.
Sesler gittikçe yaklaşırken, küçük kız olduğu yerde daha da küçülmüştü.
Kırık dökük odanın, kırık dökük kapısı büyük bir hızla ve sertçe açıldığında yerinde sıçradı.
O kadar çok titriyordu ki, beyninin, kafasının içinde bir sağa bir sola çarptığını düşünmeye başlamıştı.
Korkudan kafasını tam kaldıramasa da göz ucuyla bakmaya çalıştığında kötü adamın, annesini kolundan sürükleyerek yatağa fırlattığını görmüştü.
Yüzünde o iğrenç gülüşlerinden vardı. Hiçbir zaman onun sinirli mi yoksa mutlu mu olduğunu anlayamıyordu Lalisa.
Annesinin kendisine olan çaresiz bakışlarını gördüğünde daha fazla gözlerinden akan yaşları tutamadı.
Kötü adamın bağırışları ve arada çıkardığı hayvansal sesleri, annesinin acı çığlıklarıyla birlikte o odada ilk defa öldüğünü hissetmişti Lalisa.
Sanki birisi kalbinin ortasına bir kılıç saplamıştı.
Annesinin her çığlığında bir tane daha saplanıyordu. Bir tane daha, bir tane daha ve bir tane daha...
✦
Merhaba, sanirim bu bolumu yazarken az kalsin agliyordum..
Lalisa'nin tensel temas fobisinin sebebini ogrendiniz, birazda nasil bir cocukluk gecirmis oldugunu gordunuz. Fazla detaya girmedim cunku ileride ki bolumlerde detayli olarak ogreneceksiniz zaten.
Simdilik sadece az cok bir fikir sahibi olmanizi istedim.
Umarim begenmissinizdir
Hoscakalinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alien
FanfictionFarklıydı, uyum sağlayamıyordu. Tıpkı Lalisa gibi. ~~~~~~~~~ Rosé & Lalisa ~~~~~~~~~