6

304 49 46
                                    

Iyi okumalar (:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Iyi okumalar (:

"Rosé, isim Rosé."

Duyduğum şeyle olduğum yerde kaldım.

Demek kanatsız meleğin ismi Rosé.

Rosé.. Gerçekten güzel bir ismi vardı.

"Ah, tamam. Sonunda ağzından iki kelime çıktı. Ormanda seni duymasam konuşamıyorsun diye endişelenecektim."

Zoraki bir şekilde güldüm. Zorla güldüğüm dışarıdan belli oluyordu muhtemelen ama gergindim ve elimden bundan fazlası gelmiyordu.

"Şey, küvetin suyu şimdi dolar, yeterince dolduğunda suyu kapat. Saç havlusu ve bornoz askıda. Kıyafetlerini de odama, yatağın üzerine bıraktım. Çıkınca onları giyinirsin. Bir şeye ihtiyacın olursa seslen, ben salondayım."

Tam çıkacakken elimden tutup çekti. Eski yerime dönerken hızla elimi elinden çektim.

Filmlerdeki gibi yaptı Lalisa, elinden tutup çekti seni.

"Duş ne?"

Ne?

Ne? Ne demek duş ne? Tanrım, yoksa hayatı boyunca hiç duş almamış mıydı?

"Yani, hani şu su ve sabunla vücudumuzu kirden arındırdığımız olay varya, o işte. Duş almak."

Kaşları kaldırıp anlamaz gözlerle baktı.

Alacağım cevaptan korkarak sordum. "Sen daha önce hiç duş almadın mı?"

Cevap vermeden öylece bakmaya devam etti. Derin bir nefes alıp ne yapacağımı düşünmeye başladım.

Duş almasına yardım et Lalisa. Bu şekilde gezmemeli, evimizi mahvedecek.

Bunu yapamazdım, küçük çocuk değildi ki bu, kendisini suyun altına sokup temizlenecekti işte.

"Benimle kafa filan mı buluyorsun?"

Hangi çağda yaşıyordu bu Tanrı aşkına! Duş almayı nasıl bilmezdi? Pislikten ölmüş olması lazımdı şimdiye kadar.

"Kafam var, bulmama gerek yok ki."

Bu deli galiba Lalisa, yarın sabah erkenden polisleri aramalısın.

Elimle alnıma sert bir şaplak attım. "Bak, ben gidiyorum. İkimize yiyecek bir şeyler hazırlayacağım. Sen de duşunu alıp çıktıktan sonra yemeğini yiyip yatacaksın. Yarın sabah da erkenden karakola gidiyoruz."

Banyo kapısını açıp çıktım. Hızlıca mutfağa girdiğimde ne yapacağımı düşünüyordum.

Resmen evime tanımadığım birini almıştım!

Katil, sapık, hırsız, dolandırıcı, ülkeyi yok etmek için gelmiş bir ajan yada uzaylı olabilirdi. Evet evet! Kesinlikle bir uzaylıydı. Ve ben onu evime almıştım!

alienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin