İyi okumalar (:
✧
Yüzüme gelen hafif rüzgarla suratımı buruşturdum.
Lalisa..
Burnuma bir şeyin değdiğini hissettiğimde elimi kaldırıp sinek olduğunu varsaydığım şeye vurdum.
Ah! Tanrım, yanlışlıkla kendi suratıma vurmuşum..
Lalisa, bence gözlerini açmalısın.
Asla, zaten akşam geç yatmıştım ve gece de uyku tutmamıştı, bir o tarafa bir bu tarafa dönüp durmuştum. Şimdi ise benim için uyuma vaktiydi.
Evinde ki yabancı kız suratına dokunmuyor olsaydı emin ol bende seninle aynı fikirde olurdum Lalisa!
Aniden gözlerimi açıp yattığım yer yatağından doğruldum.
"Ah!" Yan tarafımdan gelen sesin sahibine döndüğümde Rosé'nin burnunu tuttuğunu gördüm.
Aniden kalkınca resmen kıza kafa attın Lalisa. Burnunu kırmış dahi olabilirsin.
"Hey, iyi misin? Üzgünüm o kadar yakında olduğunu bilmiyordum."
Bana bakarken elini burnundan çekip kocaman gülümsedi.
Gülümsedi mi..
Evet, hemde çok güzel gülümsedi..
Aşık oldum sanırım Lalisa..
Kendine gel Lalisa, çek gözlerini kızın dudaklarından. "Günaydın Lalisa Manobal!"
"Günaydın Rosé-"
Bekle, o benim tam ismimi nereden biliyordu?!
Elinde okulun hatıra defterini görünce kaşlarımı çattım. Gözlerimi odamda gezdirdiğimde her yerin birbirine girmiş halde olduğunu gördüğümde kanım kaynamaya başlamıştı resmen.
"Sen odamı mı karıştırdın?!"
Lalisa..
Hızlı bir şekilde kalkmaya çalışırken bacaklarıma dolanmış battaniyeye takılıp yüz üstü yere yapıştım.
Neden kendini rezil etmediğin tek bir gün yok Lalisa?
Acıyan çenemi ovuşturarak hemen çalışma masasın ilerleyip çekmeceyi açtım. Kutunun kapağını açıp içinde ki minik cüzdanı elime aldım telaşla. Fermuarını açıp biriktirdiğim parayı gördüğümde tuttuğum nefesi verdim. İçim rahatlamıştı.
Yer yatağının yanında otururken şaşkın ve afallamış bakışlarını bana gönderiyordu.
Hadi ona onu bir hırsız olarak gördüğünü ve paranı çaldığını düşündüğünü, bu yüzden yataktan bir çita hızında kalktığını söyle Lalisa, büyük ihtimalle bir aptal olduğunu düşünecektir.
Bir aptaldım. Paramı çalmış olsa kalkıp beni mi uyandırırdı sanki?
"Günaydın Rosé.."
~
Rosé'yle birlikte kahvaltı etmiş -ki evde yiyecek bir şey olmadığından gevrek ve sütle karnımızı doyurmuştuk- şimdiyse birlikte karakola gidiyorduk. Bir minibüse binip hemen boş bir yere oturdum.
Lalisa! Rosé nerede?!
Gözlerim şokla açıldığında telaşla kalkıp minibüsten indim, Rosé demin oturduğumuz bankta bacaklarını kendine çekmiş, kafasını da dizlerine yaslamıştı.
Gece onunla uyumayı kabul etmediğin için tüm gece sana trip atmıştı, şimdi de cefasını çekiyor Lalisa.
Kaşlarım şefkatle kalkarken yanına yaklaştım.
"Rosé, hadi gitmemiz lazım." Kalkmayıp omuz silktiğinde derin bir nefes aldım.
"Hadi bak minibüsü kaçıracağız, o kadar yolu yürümek istemezsin inan bana."
Tekrar omuz silktiğinde dizlerimi kırıp önünde çömdüm. Yüzünü kaçırdığında bende ona yaklaşıyordum.
"Sana kek alırım."
Ah evet, bunu söylemiş miydim? Gece onunla uyumadığım için trip atmıştı, ben umursamayıp uyumuştum tabii. Gece yarısı mutfaktan tıkırtılar geldiğinde korkmuş, elime kalem alıp, sanırım hırsızı kalemle korkutmayı düşünüyordum, mutfağa inmiştim. Işıkları açtığımda ise elinde geçen gün yaptığım -aslında yapamayıp, yaktığım ama çöpe atmayada kıyamayıp açlıktan ölecek raddeye geldiğimde yiyeceğimi düşünerek dolaba kaldırdığım- keki kıtlıktan çıkmış gibi yiyen bir Rosé ile karşılaşmıştım.
Açıkçası hayatım boyunca gördüğüm en tatlı görüntü olabilirdi..
Herneyse.
Rosé yaptığım kek teklifi ile hemen ayağa kalkıp beni çekiştirmeye başladı. Bu haline gülüp ellerini üzerimden çekmesini sağladım.
Birlikte minibüse binip boş bir yere geçtik. Rosé'nin ücretini de ben ödeyip yerime yerleştim.
Alt tarafı bir kişilik daha ödedin Lalisa, içine mi oturdu?
Evet, oturmuştu. O parayı kolay kazanmıyordum ben. Zaten işe de gitmemiştim. Rosé vardı.
Sonunda ineceğimiz yere geldiğimizde Rosé'nin kapşonlusunun ucundan tutup peşimden gelmesini sağladım. Kalabalıktı ve kaybolabilirdi.
Çok mu önemsiyorsun Lalisa? Şu an onu karokala götürüyorsun, iş uzarsa onu orada bırakıp gideceksin belki de. Şimdi bu iyilik meleği tavırların niye?
Ben kötü biri değildim, sadece işim zaten başımdan aşkındı ve birde kaybolmuş birisiyle uğraşacak gücüm yoktu. Yeterince doluydum.
Düşüncelere dalmış ilerlerken bir anda bir çığlık sesi duydum, sesin geldiği yöne doğru kafamı kaldıracakken üstümden geçen arabayla karşılaştım.
✦
weaskys KITABIMI OKUMAYA BASLADI AGLICAM😭😭😭💕💕
cok guzel bi hismis fav yazarinin senin kitabini okumasi
neyseee
İyi geceler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alien
FanfictionFarklıydı, uyum sağlayamıyordu. Tıpkı Lalisa gibi. ~~~~~~~~~ Rosé & Lalisa ~~~~~~~~~