𑁍Eight𑁍

1.1K 124 16
                                    


Dolu boş az yorum yapın lütfen
Birde dün panomda bir şey deneyeceğim demiştim başlıyorum alışın sizlerde bu cümleye👉🏻👈🏻 bıkana kadar devam edeceğim


Lütfen takip edin önceden olduğu gibi 1 k olmak istiyorum 🥺



Keyifli okumalar şekerparelerim 🍓

𑁍𑁍𑁍𑁍

Gelecek sabah

Jungkook onlarca yıldır hiç bu kadar ağır ve uzun uyumamıştı. Tabiri caizse bebek gibi uymuştu. Kurdu ve kalbi mutlu ve dinlenmiş, derisinin her santiminde yumuşak ve yenilenmiş hissediyordu. Zaman kışın başlangıcıydı ve son zamanlarda havanın biraz soğuduğunu hissedebiliyordu. Sabah kuşların cıvıltıları ve odanın böğürtlen ve şarap gibi kokmasıyla güzeldi. Jungkook hafifçe esnedi ve yorgana biraz daha sokuldu, hala erkendi. Rahatlamak ve biraz daha uyumak için arkasını döndüğünde aniden yarı yolda durdu. Kalbi göğsünün içinde çarptı ve boğazı tıkanıverdi. Yatağın diğer tarafı bugün boş değildi, diğer tarafta hala huzur içinde uyuyan ve gözlerine her baktığında Jungkook'un nefesini kesen adam vardı, kesinlikle muhteşem. Saçları dağılmış, yanakları kızarmış, yumuşak ve kabarık bulutsu yumuşak yastıklara bastırılmıştı, dudakları fuşya pembesiydi ve büzülmüştü. Dudaklar. Dudaklardan bahsetmişken, Jungkook gözlerini o çekici canlılık çiftlerinden, o kadifemsi küçük tepeciklerden alamadı. İnanılmaz derecede güzel ve pembe, kadifemsi çiçek yaprakları kadar narindiler. Alfa böyle tamamen farklı görünüyordu, daha çok sakin bir göksel varlığa benziyor, daha çok bir Melek gibiydi sonra rütbesiyle korkutan birine benziyordu. Onunla ilgili her şey o kadar güzel ki, bu Omega'ların prensi için sırılsıklam olması şaşırtıcı değildi. Bütün övgüleri hak ediyordu. Ruhani inceliğe sahipti.

Jungkook aniden kendini zihinsel olarak tokatladı, neden tüm bunları düşünüyordu. Başını yere eğdi ve gözlerini kapadı ve uykusuna geri döndü. Bilmediği bir şey, Jimin'in bunca zamandır uyanık olduğu ve Jungkook tekrar uykuya daldığında gülümsediğiydi. Tek pişmanlığı, Jungkook'un ne düşündüğünü duyamıyor oluşuydu, sadece onun tatlı, mutlu kokusunu alabiliyordu. En azından o mutluydu.

Jungkook bir daha uyandığında, diğer sabahlar olduğu gibi yatağın diğer tarafını boş buldu. Düşünceleri düne gittiğinde utandı. Biraz fazla ilgi meraklısı gibi davranmıştı ve şimdi kocası onu Alfa meraklısı, güvensiz Omega'lardan biri olarak düşünüyor olmalıydı ama Alfa onun tarafından işaretlenmeyi kabul etmişti, aslında mutlu ve istekli görünüyordu, ama bu sadece Jungkook'u bir an için teselli etmek için miydi? Hatta herhangi birini kastetmiş miydi?

Jungkook başını salladı çünkü Jimin'in bir anlamı olup olmaması onu etkilememeliydi ve gelecekte kocasıyla evlenmeyi bile düşünmeyen biri için işaretleme konusunda en azından endişelenmeliydi çünkü hepsi sadece kocasını korumak içindi değil mi?

Jimin kibar, ilgili ve dürüstten başka bir şey değildi ve onu da tıpkı onun Jungkook'a kayıtsız şartsız baktığı gibi korumak mantıklıydı. Rastgele Omegaların kocasından faydalanmasına izin veremezdi. Bağlı olsun ya da olmasın ama hala evliler ve Jimin iyi bir adam, bunu hak etmiyordu.

Dün Jimin, her sabah Jungkook tarafından koklanarak işaretlenmeyi kabul etmişti ama Alfa Prensi şu anda ortalarda görünmüyordu. Yani.. hepsi sadece Jungkook'un anlık tesellisi için miydi? Bu Jungkook'un cesaretini bu kadar kırıp bu kadar rahatsız etmemeliydi ama bunu asla kabul etmeyecekti. Jungkook gözlerini kapattı ve iç geçirdi. Alfa'nın önünde kendini rezil etmişti, değil mi? Gereksiz ilgi meraklısı ve sahiplenici tarafını göstermişti. Hayır sahiplenicilik değil, koruyuculuk, sahiplenilecek bir şey yoktu, hiç de değil, Alfa'yı seviyor falan filan da değil. En- banyo kapısı açılıp düşüncelerinin kaynağı dışarı çıktığında Jungkook düşüncelerinde boğuluyordu.

Gerçekte Alfa sabah duşunu almaya gitmişti.

Yani günlük kraliyet toplantılarına gitmedi mi?

Jimin beyaz havlu bornozuyla ona doğru yürüdüğünde Jungkook ona biraz şaşkınlıkla baktı. Başka bir havluyla saçlarını kurutuyordu ve Jungkook'a ve tanrıya gülümsüyordu, nemli saçlarında inanılmaz derecede yakışıklı görünüyordu, teni altın gibi ve görkemli bir şekilde parlıyordu. Bornozu geniş omuzlarında hafifçe eğrilmişti ve belirgin köprücük kemiklerinden deniz boşluğunun başlangıcına kadar derisinin büyük bir bölümünü ortaya çıkarıyordu. Güneş ışığının altında parıldayan, vücudunun her santimini keskinleştiren belirgin ve güçlü kasları Jungkook'un gözlerini, farkında olmadan, planladığından biraz daha uzun süre oyalanmasına sebep olmuştu ve Jimin bunu kesinlikle fark etmişti.

Jungkook'un gözleri Jimin'in yüzüne geri döndüğünde, Alfa'nın gözlerinin içine baktığını fark etti. Jungkook, bakarken yakalandıktan sonra hafifçe ciyakladı ve gözlerini başka yere çevirerek yatağa, ellerine, yastıklara ya da yorgana, cehenneme, Jimin'den başka her yere baktı. Jimin'in gözleri Omega'sının güzel görüntüsünü bakıyordu, hala pijamasıyla ve kırışmış yatakla dağınık saçlarıyla, biraz şaşırmış ve yanakları allıkla elma kırmızısıydı. O kadar güzel ki Jimin, küçük kocasının, inanılmaz güzel Omega'sının, Sylvansile topraklarından cennet gibi çekici bir kurdun ne kadar güzel olduğunu bir daha unutabilir mi bilmiyordu. Keşke Omega'sı da onu aynı şekilde sevseydi.

"Günaydın Jungkook ssi. Umarım iyi uyumuşsundur. Konseyimize bundan sonra Omega'm için toplantımıza geç katılacağımı ve biraz kişisel zamana ihtiyacım olduğunu bildirdim. Kokumu almak ister misin canım ?"

Jimin gülümsedi ve telaşlı Omega'ya doğru yürüdü.

Jungkook yorganla gergin bir şekilde kıpırdandı, hızla çarpan kalbini dengelemeye ve feromonlarını kavramaya çalıştı, yüzü kişisel zaman denilince alev alev yanıyordu, kulağa gerçekten samimi geliyordu. Omega'sı, Alfa'sının kokusunu alma bilgisinden kesinlikle memnundu. Bekle, onun Alfası mı? Ne zamandan beri Jimin'i Alfa'sı olarak görmeye başladı? Yatağın yanında daldığını hissedince düşünceleri yarıda kesildi ve iri bambi gözleriyle başını kaldırarak Jimin'in yüzünü aniden kendisine çok yakın buldu, teninin duştan sonra hala nemli olduğunu ve Alfa feromonlarının son derece taze ve belirgin olduğunu hissetti. Omega'yı gizlice cezbetmeye çalışıyordu. Ve belki Jimin bilinçaltında yapmıştı. Jungkook donmuştu, Alfa'nın etrafında gergin bir enkazdı. Yutkundu ve gerginlikle dudaklarını ısırdığında Jimin'in eli Jungkook'a doğru yol aldı.

Jungkook tuttuğunu hiç bilmediği bir nefesi verdi ve sonunda pes etti. Tereddütle başını salladı ve eli titrek bir şekilde Jimin'in omuzlarına gitti. Çıplak omuzlarını ortaya çıkarmak için gergin bir şekilde Jimin'in bornozunu biraz daha çektiğinde omurgasından aşağı bir ürperti indi.

Kahretsin. Neler oluyordu. Vücudu tuhaf hissediyordu. Jungkook'un boynunun o güzel, bozulmamış derisi ona garip bir his veriyor, Omega'sı içinde kıvranıyor ve Jungkook'u alt etmeye çalışıyordu. Dişleri büyümek için kaşınıyor, pençeleri ortaya çıkmak için karıncalanıyordu. Jungkook kokusunun değiştiğini bile bilmiyordu ama Jimin kokusunu alabiliyordu. Omegaların Alfalarını baştan çıkarmak için yaptıklarına benzer şekilde, kokusu daha tatlı hale geliyordu. Jimin'in nefesi biraz sığ ve düzensiz gittiğinde kurdu yüzeye çıkıp onu ele geçirmeye çalışıyordu.

Jungkook kendine hakim olmaya çalıştı ve Jimin'in çıplak boynuna eğildi. Burnunun ucu Jimin'in tenine değdiği an, Alfa'nın biraz irkildiğini hissedebiliyordu. Jungkook durdu ve Jimin'in rahatsız olup olmadığını kontrol etmek istedi ama sonra Alfa'nın derin, boğuk sesini duydu.

"Devam et".

𑁍𑁍𑁍𑁍 fazla yorum olursa bölüm hızlı gelir😅

25 august 21

Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin