Ee geldik yolun sonunaa~
Keyifli okumalar şekerparelerim 🌺
Yetişkin içerik (!)
𑁍𑁍𑁍
Jungkook'u dikkatlice yıkadıktan sonra kendini de yıkadı ve ardından onu gelin tarzında yatağa götürdü. Kraliçe eşi tarafından taçlandırılmış eşin kızışması için önceden ayarlanmış yiyecek vardı. Jimin yarı uykulu Omega'sını, uyku kaynaklı durumunda becerebildiği kadar besledi ve onu dikkatlice yatağa yatırdı. Parmaklarını Jungkook'un saçlarında yatıştırıcı bir şekilde taradı ve şakağına yumuşak bir öpücük kondurdu.
"İyi uykular küçüğüm. Zavallı bebeğim. Bütün bunlar çok yorucu olmalı ve ben seninle ilgilenmek için bile orada değildim." Jimin üzgün bir şekilde saçlarını okşayarak fısıldadı.
Jimin'in de dört günlük huzursuz avından yorulmuş gözleri sarkmaya başladı ve Omega'sının yanında uyuyakaldı ve onu göğsüne yaklaştırdı.
3 saat sonra
Jimin ne kadar uyuduğunu hatırlamıyordu ama uykusunda yumuşak nefesler ve boğuk iniltiler duyduğunda duyuları yeniden canlanmaya başladı. Göğsünde bir ağırlık hissettiğinde gözlerini açtı. Aşağı baktığında Jungkook'un yanaklarını Jimin'in göğsüne yasladığını ve kıvrandığını gördü. Jimin'in Omega'sının tekrar muhtaç olması gerektiğini anlaması biraz zaman aldı ve uyandığını belli etmek için Jungkook'un yanağını avuçladı.
Jungkook ona baktı ve bir öpücük için ağzının üzerine eğilmek için ihtiyaç içinde Jimin'in göğsüne doğru emekledi. Jimin çenesini tutarak ağzını araladı ve Jungkook'un dilini içeri davet etti. Jimin, Jungkook'un sızan penisinin ıslaklığını karnında hissetti ve şakacı bir şekilde Jungkook'un dudaklarını ısırdı.
"Yavrum yine muhtaç mı?"
Jungkook sızlandı ve yüzünü Jimin'in boynunun kıvrımına gizledi, koku bezine mırıldanıp yaladı.
"Alfa.. Sana ihtiyacım var.." Jimin'in kulaklarına fısıldadı ve kulak memesini nazikçe emmek için ağzına aldı.
Jimin'in elleri Jungkook'un belini kavramak için yukarı kaydı ve göz açıp kapayıncaya kadar kendilerini ters çevirdi. Jungkook nefesini tuttu ve Jimin'in güçlü omuzlarını tutundu.
"Biraz acıtacak. Hazır mısın?" Jimin yüzünü buruşturdun, uzvu zaten zonklayarak kaya gibi sertleşmişti. Jungkook'un deliğine sürtüyordu.
Jungkook alt dudaklarını ısırdı ve hararetle başını salladı.
Jimin, Omega'sını öpmek için eğildi ve Jungkook'un hayalarını ve ıslak deliği elleriyle uyuşuk bir şekilde okşadı. Jungkook nefes nefese kalıyor ve çarşafları tutuyor, ayak parmakları içe doğru kıvrılıyordu.
"L-lütfen.. lütfen Alfa.." tutarsız bir şekilde mırıldanmaya başladı.
Jimin'in iki parmağı, Jungkook'un ıslak sıcağındaki önceki faaliyetler nedeniyle fazla direnç göstermeden doğrudan içeri girdi ve Omega'nın hassas sinir demetinin içine ve dışına girip çıktı. Makasladı ve Jungkook inleyip nefes nefese kalırken serbest kalması için parmaklarını halkanın etrafında dolaştırdı. Jimin'in orta parmağı bir noktada Jungkook'un secdesine sürtündü ve Jungkook bir inilti ile boğuldu.
"Aaahhh.. mmhhmm.. Alfa..." kalçalarını Jimin'in parmaklarına bastırdığında dudaklarını sertçe ısırdı.
Jimin muzip bir şekilde sırıttı "Oh.. yavrumun tatlı noktasını buldum".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse
FanfictionOmega prens jungkook'un aptal bir züppe kaba alfayla evlenmek zorunda kalacağı gerçeğinden nefret ettiği, ancak eterik görünen ve karşı konulmaz kokan güzel alfa prens jimin ile tanıştığı klasik bir görücü usulü evlilik kurgusu. Evlendikten sonra bi...