Fic düzenleme gerektiriyor biliyorum ama zaman lütfen manzur görmenizi rica edeceğim👉🏻👈🏻
Beni çok fazla yoğun bir yıl bekliyor ve burayı istemesemde bırakacağım büyük bir hedefim şu an bana inan yok🥺 afallamış suratlarını görmek için çok çabalayacağım.
Şimdilik fici bitirmeye odaklandım bir kaç günüm kaldı şurda
Sonrasında çok daha az burada olacağım🥺 sizi ve yorumlarınızı çok özleyeceğim yaa😭
Keyifli okumalar şekerparelerim ✨
𑁍𑁍Omega'sının mutluluğu için buradalardı. Jimin'le çiftleşmek istememesi önemli değildi. Jimin ona çoktan aşık olmuştu ve Omega'sını mutlu etmek için her şeyi yapacaktı. Tek başına ve çiftleşmeden kalacağı anlamına gelse bile.
🌾🌾🌾🌾🌾Jimin kafasını geri çevirdi ve toplayabildiğinin en iyisi olan Jungkook'a gülümsedi.
"Beğendin mi?", diye sordu Jungkook.
Omega gülümsedi ve heyecanla başını salladı. Alfa, Omega'sını izlerken mutlu oldu.
Bunu takip eden faaliyetler arasında Jungkook'un küçük oda dekorlarıyla, güzelce oyulmuş küçük bir tahta kutu ve birkaç çeşitli eşya satın alması vardı. Çok abartılı değildi, küçük şirin şeyler, tıpkı Jungkook gibi. Heyecanla Jimin'e her şeyi sormaya devam etti ve alfadan satın aldığı şeyler arasında seçim yapmasına yardım etmesini istedi. Pazar Sokağı bitmek üzereydi ve onların geri dönme vakti gelmişti. Jungkook hafifçe somurttu ama bu yüzü kocasına göstermekten kaçındı.
Jimin öğrendiğinde kıkırdadı ve Jungkook'u tekrar getireceğine dair söz verdi. Omega'nın gözleri umutla parladı ve sonunda şatoya geri dönmeye razı oldu. Jimin onu ata bindirdi ve dört nala koşmaya başladı. Soğuk rüzgar Jungkook'un yüzüne çarptığında, uykulu ve rahatlamış hissetmeye başladı. Bedeni yavaşça Alfa'nın göğsüne yaslandı ve Jimin tarafından sarılmış olmanın ne kadar sıcak ve rahat hissettiğine neredeyse inleyecekti. Jimin'in elleri dizginleri kavramıştı ve gözleri yola odaklanmıştı.
Uyku, Jungkook'un gözlerine çağrılmadan selamlandı. Yüzünü eğdi ve yanaklarını Alfa'nın göğsüne gömdü. Jungkook, farkına bile varmadan Alfa'sına giderek daha rahat bağlanıyordu. Jimin'i bir kol boyu uzakta tutmak istediği birini bulmak yerine, hayatındaki varlığına alışıyordu. Belki bir sevgili olarak değil ama yine de yakın biri olarak. Alfa'nın kokusu, varlığı, Jungkook onunla birlikte düşüyordu, Omega'sı ve Jimin'in Alfa'sı bağlanıyordu. Jungkook, Jimin'in kokusunda rahatlamış hissetti. Kocası ne zaman etrafta olsa onu saran tuhaf bir güvenlik duygusu hissediyordu.
Jungkook ne zaman uyuyakaldığını bilmiyordu. Mutluydu, tüm bu süre boyunca Jimin'in sıcaklığına tutunmuştu. Jimin onu bir gelin gibi odasına taşıyarak Omega'yı yatağın yanına yatırdı ama uykulu Omega inledi ve kocasını üzerine çekti, uykusunda mırıldanarak yanaklarını Jimin'inkilere sürttü.
"Alfa.." Uykusunda mırıldandı.
Jimin'in kalp atışı hızlandı, yutkundu ve Omega'nın istediğini yapmasına izin verdi. Jimin, Omega'nın yüzünü göğsüne gömecek ve Jimin bir gülümsemeyle sırtını okşayacak şekilde yatakta kendini ayarladı.
"Uyu küçük şey, Alfan seni tutuyor"
"Alfa.. beni bırakma", tamamen dalmadan önce uykulu bir şekilde mırıldandı.
Jimin gözlerini kapadı ve başının tepesini yumuşak bir şekilde öptü.
"asla"
Bir Hafta Daha Geçti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse
FanfictionOmega prens jungkook'un aptal bir züppe kaba alfayla evlenmek zorunda kalacağı gerçeğinden nefret ettiği, ancak eterik görünen ve karşı konulmaz kokan güzel alfa prens jimin ile tanıştığı klasik bir görücü usulü evlilik kurgusu. Evlendikten sonra bi...