Kontrol etmedim yanlışlarım varsa affola 🙃
Keyifli okumalar dilerim
Diğer ficlerime bakmayı unutmayın ❣️
Son olarak vote ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum 🥺🦋
𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍Jungkook sessiz kaldı ve kibarca eğildi
"Cömertliğiniz beni çok etkiliyor, Majesteleri" diye yanıtladı.
Kral ve eşi gülümseyip selam verdiler.
"Zevk gerçekten bizim, Sylvansile'nin en genç prensi; ülkemizin veliahtı olarak bize en güzel oğlunu, en büyük oğlum Park Jimin'in kocasını bize sunduğu için güçlü ve mütevazı Sylvansile Kralı'na minnettarım."
Jungkook'un gözleri içgüdüsel olarak müstakbel kocası olan orta yaşlı Alfa'yı takip etti ama o aynı gülümsemeyle orada dikildi ve yerinde sabit durdu. Kalabalığın içindeki insanlar arkalarını döndüler ve büyük bir konvoy oluşturmak için geri yürüdüler.
Biri konvoyun içinden geçti ve kraliyet çiftinin yanında durdu. Bir Alfa, Jungkook'a hafifçe gülümseyerek bakan bir Alfa, muhtemelen dünyanın en büyüleyici kokusuna sahip olan bir Alfaydı, olağanüstü bir eski bahar ormanı miski ve eski bir pinot noir (şarap), erkeklik ve doğanın nadir bir kombinasyonu gibi ve çekicilik ve çekicilik, saf baştan çıkarıcı bir kokusu vardı muhtemelen Jungkook'un gördüğü en güzel gözlere sahip bir Alfaydı elmacık kemikleri yüksek ve elma kırmızısı, yontulmuş yüzü, süt beyazı teni , kusursuz ve kremsi pürüzsüzdü, kadifemsi gür dudakları fazlasıyla dolgun çok lezzetli ve öpülesi en güzel pembelerle boyanmış, alnında birkaç tutam gevşekçe sallanan saçları mümkün olan en çekici şekilde geriye itilmişti, başının üzerinde zarifçe oturan parlak, çeşitli, değerli taşlarla süslenmiş bir taç, kulaklarından sarkan çok sayıda süs küpesi, geniş, kaslı vücudunun her santimine oturan çarpıcı muhteşem takım elbisesi, uzak ülkelerin tanık olduğu en muhteşem adam olması gereken bir Alfaydı. Kesinlikle çok yakışıklı ve çekiciydi. O çekici misk'in kokusunu ya da dikkatinin küçük bir parçasını almak için her zaman yüzlerce Omega onun etrafına toplanmış olmalıydı.
Jungkook şaşkın şaşkın ona bakıyordu ve adamı selamlamayı bile unutmuştu. Annesi onu hafifçe dürttüğünde kendine geldi. Jungkook derin bir nefes aldı ve yutkundu. Evleneceği Alfa bu mu? Bu nefes kesici güzel adam? Jungkook bunu tüm göğsüyle kabul etmek istemiyor ama içindeki çok küçük bir parça onun o olmasını diliyordu. Jungkook telaşla annesine baktı. Annesi ona tatlı bir gülümseme gönderdi.
"Gelecekteki kocana selam ver, gergin olma"
Sadece Jungkook'un duyabileceği bir şekilde fısıldadı.
Bunu fark edince Jungkook'un kalbi göğsünün içinde çarptı. Bu Alfa, onun müstakbel kocasıydı. Jungkook eğilmek için acele etti ve selamladı.
"Sizinle tanıştığıma çok memnun oldum majesteleri. Taçlı eşiniz olmam için bana verdiğiniz onur için minnettarım."
Doğruldu ve göğsü kabardı. Daha önce gergindiyse, şu anda içeride çığlık atıyordu.
Alfa kibarca eğildi.
"Sylvansile'nin saygıdeğer üçüncü prensi, güzelliğiniz kelimelerin ötesinde, majesteleri. Bu kadar zarif ve güzel bir Omega tarafından, onun iyi yarısı olarak seçilmek benim için bir onurdur. Tüm isteklerinizi ve taleplerinizi yerine getireceğime, sizi tüm hayatım boyunca koruyacağıma ve seveceğime söz veriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse
FanficOmega prens jungkook'un aptal bir züppe kaba alfayla evlenmek zorunda kalacağı gerçeğinden nefret ettiği, ancak eterik görünen ve karşı konulmaz kokan güzel alfa prens jimin ile tanıştığı klasik bir görücü usulü evlilik kurgusu. Evlendikten sonra bi...