𑁍Thirteen𑁍

992 100 40
                                    

Keyifli okumalar şekerparelerim 🌸

Beğenip yorum yaparsanız çok sevinirim 💜✨

•••

Yani Alfa'sı onu öylece red mi etmişti?

Jimin tartışmaya daha fazla devam
etmedi ve giyinmesini bitirmeye döndü.

Jungkook, yüzünde hiç düşünmeden reddedildiği için garip bir şekilde acı hissetti. Sanki Jimin'in isteğini reddetmiş gibi değil de omegasını reddetmiş gibi hissediyordu, sanki Jungkook'un özgürlüğünü reddediyor ve ava alfalarla omuz omuza olma yeteneğini ihmal ediyor gibiydi. Jimin'in nihayet giyinmeyi bitirip odadan çıkışını izlerken, öfke damarlarından yavaşça süzüldü.

Kendini aşağılanmış hissetti. İsteğini reddetmesi , Jungkook'un yeteneklerini görmezden gelmek gibiydi. Omega'nın, Alfa'sının merhametiyle yaşayan zayıf bir yaratık olarak etiketlenmekten duyduğu korkunun aynısı zihnini doldurmuştu.

"Bir gün palton için en iyi kürkü getirdiğimde sana ne kadar iyi bir avcı olduğumu göstereceğim." Jungkook nefesinin altından sırıtarak mırıldandı.

Av etkinliğinin başlayacağı ortak alanda herkes toplandı. Omegalar, katılan Alfalarına sarılıyorlardı, onlara şans ve başarı diledilerken, Jungkook orada kuru bir ifadeyle durdu, hala reddedildiği için Alfa'sına kaşlarını çattı. Alfalar sevdikleri tarafından şans dileyip güvenlikleri için dua ederken, Jimin özlemle Jungkook'a baktığında Jungkook, Jimin'in gözlerinden anında kaçınmak için başka yöne baktı. Alfa, Omega'sının ilgisizliğine üzülerek kalbi sıkıştı. Jungkook'u reddettiğinde kokusunun solduğunu fark etmemiş gibi değildi ama bunu sadece güvenliği için yapıyordu.

Jimin arkasını dönerek Jungkook'a yaklaştı ve ayaklarının yakınında durdu. Jungkook, alfasının kokusunu kendisine yakın mükemmel bir şekilde alabiliyor olsa da hala ona bakmıyordu.

"Jungkook ssi.. bana şans dilemeyecek misin?"
Jimin yumuşak, umutlu bir sesle sordu.

"İyi şanslar majesteleri" Jungkook, Alfa'sıyla her türlü göz temasından kaçınarak taş gibi soğuk bir sesle cevap verdi.

Jimin'in gözleri yavaşça aşağı kaydı, onun soğuk tepkisi yüzünden kalbi kırılmıştı. Jungkook'un reddetmesine gücendiğini biliyordu ama ilk içgüdüsü her zaman Omega'sını kollamak ve korumak olacaktı, ona olan nefretini taşıması gerekse bile.

Jimin içini çekti ve üzgün bir şekilde gülümsemeye çalıştı. "Üzgünüm. Sadece seni korumak istedim."

Jungkook buna cevap vermedi, orada stoacı bir yüzle duruyordu.

"Jungkook ssi, umarım kısa süre sonra palton için en güzel kürkle avdan dönerim. Beni bekler misin?" Jimin beklenti dolu bir kalple sordu.

Jungkook yine cevap vermedi.

Jimin, askerlerin katılımcıların toplandığını anons ettiğini duydu.

Jungkook orada etkilenmeden durduğunda, Jimin'in omuzları çöktü, alt dudağını dişleriyle ezdi ve sonunda ava çıkmak için arkasını döndü.

Jimin uzaklaştıktan sonra Jungkook başını kaldırıp dudaklarını ısırdı. Alfaya cevap vermeyi reddettikten sonra ona üzgün bir şekilde baktığında kalbi acıdı, ancak kocasının özgürlüğün ve saygının onun için önemli olduğunu bilmesi gerekiyordu.

"Bu festival her yıl kalbimden bir parça koparıyor"

Jungkook, Omega kayınpederinin kendisine yaklaşan sesini duydu. Yaşlı Omega, Jungkook'un yanında durdu ve üzgün bir şekilde iç çekti. Neden herkes dünyanın sonu gelmiş gibi davranıyor, diye merak ediyordu Jungkook. Bu sadece basit bir avdı.

Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin