𑁍Sixteen𑁍

1.2K 93 23
                                    

Bir gün gecikti ama olsundu. 👉🏻👈🏻

Yorum olunca yine bölüm atacağım bu yüzden bana yorum yapar mısınız👉🏻👈🏻🧸

Keyifli okumalar dilerim🌈

📣❗️Yetişkin içerik uyarısı (!)❗️

𑁍𑁍𑁍

Alfa.. Seni çok seviyorum.." nefes almaya çalıştı.

Jimin göğsüne eğildi ve meme uçlarından birini ağzına alarak sertçe emdi.

"Aahhh.. J-Jimin ssi.." Jungkook'un ayak parmakları içe doğru kıvrıldı, elleri Jimin'in saçını kavramak için gezindi.

"Mmm.. m-daha fazla.. hnnghh.." Jimin dilini ağzının içindeki meme uçlarının üzerinde gezdirirken mırıldanarak inledi. Slick bolca deliğinden aşağı fışkırırken, uyarılma zihnini çılgına çevirdi.

Jimin göğüs uçlarıyla oynarken diğerini parmaklarının arasına sıkıştırdı ve ağzını iki tomurcuk arasında değiştirdi.

"Ben.. ben.. g-geleceğim .." Jungkook kekeledi, gözleri zevk içinde sıkılarak kapanırken.

" gel bebeğim, ben senin lezzetli meme uçlarını ağzıma emerken, çok hassas olana kadar kıyafetlerini dağıt.."

Jungkook bir çığlık attı ve vücudu orgazmının ilk dalgasına hazırlanırken seğirdi. Penisinden kalın orgazm şeritleri fışkırdı, pantolonunu beyaz tohumuyla doldurdu, altında kaygan slick birikiyor ve meni ile birlikte karışıyordu. Jungkook'un vücudu orgazmı devam edene kadar titredi ama penisi kaya gibi sert kaldı.

Kalçalarını Jimin'in zorlayan alfa sikine sürtmek için kaldırdı.

Jimin sürtünmeye tısladı, kıyafetlerine damlayan penis ucuna sürtündü, iç çamaşırına meni bulaştı. Jimin homurdandı ve Jungkook'un belini yatağa sabitledi. Altındaki beden sızlanarak, gözlerinin kenarı yaşlarla dolmuştu.

"Seninle oynamayı bitirmedim yavru, sessizce uzan ve alfanın seninle biraz daha oynamasına izin ver" Jimin'in keskin köpek dişleri Jungkook'un boynuna sürtündü, sesi normalde boş olan yatak odasında gürleyerek, hayvansı Alfa sesi insan sesiyle iç içe geçmişti.

Omega anında hareketsiz kaldı, nefesini düzenlemeye çalışırken göğsü titriyordu, çarşafları yumrukladı. Erimiş altın gözleri, yaşlarla birleşti ve Jimin'in cam kırıkları gibi keskin yakut kırmızısı kürelerine sabitlendi. Jungkook'un yüzü sessizce kocasına tekrar dokunması için yalvarıyordu, vücudu bolca terliyordu.

Jimin'in gözleri bakışı bozdu ve Jungkook'un pantolonunu çekiştirdi, kumaşı tutan belinin düğümünü çözerken parmakları hızla çalıştı. Jimin dizlerinin üzerinde çökmek için ayağa kalktı ve Jungkook'un pantolonunu iç çamaşırlarıyla birlikte indirdiğinde ağrıyan penisini ortaya çıkardı. Jimin'in gözleri parladı ve dudaklarına bir gülümseme yayıldı, gözleri Jungkook'un seğiren sertliğine sabitlenirken dili tembelce alt dudaklarında gezindi. Jungkook alt dudaklarını ısırdı, kaşları çatıldı ve yanakları kızardı, Alfa'sı çıplak görkemini ilk kez izliyordu ve Alfa'sının hayal kırıklığına uğramamasını umuyordu.

"Yavru çok zor.. çok fazla meyve suyundan sızdırıyor hmm? Çok güzel kokuyor... seni tamamen yutabilirim.." Jimin'in sesi baskındı, aynı anda hem emrediyor hem de uyandırıyordu. Jungkook, vücudu kıvranırken titredi, kocasının otoriter ses tonuyla aşırı derecede uyarılmıştı ve Alfa'sının zevki için kullanılmasına izin vermek için sabırsızlanıyordu.

"Göster!" Jimin hırladı.

Jungkook inledi ve gergin bir şekilde dizlerini karnının altında bükerek döndü, ağırlığını tuttu ve yüzünü dirseklerine dayamasına izin verirken bacaklarını olabildiğince açtı. Jungkook böyle savunmasız hissetti, Alfa'sının yüzünü göremezken kendini tutmak zordu ama sıcaklık, vücudunun Jimin'den alabileceği her şey için yalvarmasına neden oluyordu, tamamen onun insafına kalmıştı.

Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin