Yorum olursa yine yarın bölüm yada daha erken de olabilirrrrrr
Keyifli okumalar şekerparelerim 💜
❗️❗️Dikkat yetişkin içerik uyarısı (!)📣❗️
𑁍𑁍
Jungkook ne zaman uyuyakaldığını bile bilmiyordu, hafif ateşi vardı ve vücudu bu soğuk kışta bile parıl parıl terle kaplıydı.
"Omega.."
Jimin'in rüya gibi sesi Jungkook'un kulaklarında yankılandığında Jungkook titredi, uykulu sersemliği içinde hafifçe mırıldandı. Güneş gök mavisinin eşiğindeydi. Oda, pencerelerden içeri giren zayıf ışıklarla loş bir şekilde aydınlanıyordu.
"Omega.."
Jungkook yine mırıldanarak kıvrıldı, çarşafı sıktı. Sıcaklık aklını karıştırıyordu. Jimin'in burada olduğunu ve kendisini seslendiğini hayal edip duruyordu.
"Jungkook ssi.."
Koyu, derin sesi, neredeyse sıcaklıktan uyuştuğundan kaynaklı olarak Jungkook'un etrafında pıhtılaştı. Jungkook gırtlağından acınası bir yakarış sesi çıkardı. Bunu artık kaldıramıyordu, yumuşak bir hıçkırıkla yıkıldı,
"Alfa.. lütfen geri dön.. Seni istiyorum.. lütfen.. lütfen beni sev.."
Gözyaşları görüşünü tekrar bulanıklaştırdı, vücudu seğiriyor ve zonkluyor, kendisini bağırsaklarının derinliklerinde ateşli bir arzunun demlenmesine hazırlıyordu. Nefes alışı tıkanarak uzadı. Bu kızgınlık önceki kızgınlıklarından hiçbirine benzemeyeceğini, daha önceki kızgınlıklarından çok daha şiddetli olacağını hissedebiliyordu çünkü kurdu kendini bir Alfa'ya bağlamıştı. Omegası Jimin'in hayatlarındaki varlığını kabul ediyor, ona bağlı ve dokunuşunu özlüyor, Alfa'nın onunla ilgilenmesini bekliyordu. Jungkook'un Omega'sı sadece bir kişinin onunla çiftleşmesine izin verecekti ve o da kocasından başkası değildi. Sadece Jimin onunla çiftleşebilir, kendisine sadece o dokunabilirdi. Bir başkası değil.
"Seni seviyorum.."
Jimin'in sesi, sanki vücudunun yanında duruyormuş gibi kulaklarına o kadar yakındı ki. Bu kadar canlı rüya mı görüyordu?
Jungkook tereddütle arkasını döndüğünde , hafifçe titreyerek, gözleri doldu.
Rüya mı gerçek mi anlayamadı. Alfa'sının yatağın kenarında durduğunu, gözleri karanlıkta parıldadığını, büyüleyici bir yakut ve çikolata karışımının bu rüya gibi havuzlara Ying Yang ile karıştığını, çenesinin dışarı çıktığını, ruhani yakışıklı yüzü içerideki nemli ışıkta bile parladığını gördü. odası, gözlerindeki parıltı Jungkook'un ruhunu delip geçiyordu, o gerçek olamayacak kadar güzeldi. Bu bir rüya olmalıydı.
Rüya manzarasındaki adam ellerini yavaşça Omega'ya doğru uzattı. Jungkook faltaşı gibi açılmış gözlerle elin ona ulaşmasını bekledi. Hayal mi kuruyordu, yoksa Alfa'sının gerçekten...
Adam yaklaştıkça gün doğumu karanlık odayı yavaşça aydınlattı. Jungkook'un kaşları çatıldı, alnında derin bir kesik, yaranın etrafında insanca kuruyan kan ve boynunda şişmiş ve kanla kabuklanmış sert bir pençe izi vardı. Eli Jungkook'un vücuduna indi ve Jungkook uzun bir nefes aldı, esnemenin maksimum sınırıyla gözleri genişledi.
Ağzı halsizce düştü ve yüzü solgunlaştı.
"Geri döndüm.."
Jungkook titredi, gözyaşları yanaklarından aşağı yuvarlanırken titrek bir nefes verdi. Bu gerçek miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse
FanfictionOmega prens jungkook'un aptal bir züppe kaba alfayla evlenmek zorunda kalacağı gerçeğinden nefret ettiği, ancak eterik görünen ve karşı konulmaz kokan güzel alfa prens jimin ile tanıştığı klasik bir görücü usulü evlilik kurgusu. Evlendikten sonra bi...