25 yorum sonrasında bölüm atacağım 👉🏻👈🏻 yapar mısnız🦘Keyifli okumalar şekerparelerim 🫐
Yetişkin içerik uyarısı (!)
𑁍𑁍𑁍Ben de seni seviyorum bebeğim.. benim güzel Omega'm.." Jimin, Jungkook'un kulağını usulca öptü.
"İyi misin?" Jimin nazikçe sordu.
Jungkook başını salladı ve dudaklarını yaladı. Üç yoğun orgazmdan sonra, vücudu şimdilik biraz doygundu.
"Alfa?.." diye fısıldadı Jungkook.
Jimin mırıldandı ve güzel kocasına bakmak için yüzünü kaldırdı, gözleri berrak bir gece göğü gibi parlak ve Işıl ışıldı.
"Neden beni becermiyorsun Alfa? Yeterince iyi değil miyim?" Sesi kırılgan geliyordu.
"Hayır bebeğim.. isteyebileceğim her şeyden daha fazlasısın. Sadece seni bir Alfa'nın yapması gereken her şekilde memnun etmek istedim. Sana istendiğini hissettirmek istedim. Beğenmedin mi?" Jimin kaşlarını çattı.
"Hayır Alfa.. Çok beğendim.. Daha önce hiç bu kadar iyi hissetmemiştim ama.. Çok korkuyorum.. Seni tekrar kaybetmek istemiyorum.. lütfen çiftleşelim ki bir daha hiç ayrılmayalım. "Jungkook'un gözlerinin kenarından yaşlar süzülerek dudakları çatık bir şekilde büzüldü. Hafifçe burnunu çekiyor, dudaklarını sertçe ısırarak hıçkırıyordu.
Jimin yutkundu ve dudaklarından sevgiyle öptü.
"Şşş... ağlama tatlı bebeğim.. Travmatik deneyimin için çok üzgünüm.. Seni asla bırakmak istemedim.. asla. Seni çok seviyorum. Sensiz bir hayat düşünemiyorum bile Jungkook. Senin yanından asla ayrılmayacağım. Bundan böyle nereye gidersem gideyim seni yanımda götüreceğim. Seninle çiftleşeceğim tatlım. Ve seni de becereceğim." Jimin dudaklarını tekrar yapıştırmak için eğildi.
Jungkook, Jimin'in ağzını kendi ağzının yerine hemen davet etti ve dokunuşuyla anında eriyip gitti. Jimin'in zengin uyarılma feromonları havada mükemmel bir şekilde esiyordu ama Jungkook'un ağzındaki kayganlığının tadı aynı anda hem müstehcen hem de erotikti.
Uzun ve muhtaç öpüştüler, birbirlerinin ağız özelliklerini haritalamak için zaman harcadılar. Jimin'in dişleri tamamen büyümüş ve keskinken, Jungkook'un dişleri yarı büyümüştü. Jimin dudaklarını ayırdı ve Jungkook'un gözlerinin derinliklerine baktı.
"Acıktın mı aşkım?" Diye sordu.
Jungkook ne başını salladı ne de sallamadı.
"Mm.. belki.. biraz" tereddütle itiraf etti.
"Zavallı bebeğim.. Ben yokken kendine bakmadın değil mi? Bunu bir daha yapma canım, önce seni besleyip temizleyeyim tamam mı?"
Jungkook'un iri geyik gözleri parladı, kollarını Jimin'in boynuna dolayıp göğsüne çekti. Gözlerini kapadı ve göğsünden yüksek sesle mırıltılar yükseldi.
"Alfam.. mmm... Çok iyi.. Seni seviyorum" diye mırıldandı.
Jimin kıkırdadı ve kollarını Jungkook'un etrafına dolayıp onu yataktan kaldırıp dikkatlice sonuna kadar sürükledi. O, bir Omega'nın büyük, mırıldayan bir karmaşası gibiydi, Alfa'ya yapışmış büyük bir köpek yavrusu gibiydi. Jungkook yorgundu ve gözleri dolmuştu.
Jimin onu bitişikteki hamama taşıyarak büyük küvete oturttu, ılık su sağlamak için banyo zilini çaldı. Jimin sonunda kirli pantolonunu çözdü ve kalın dik organının kısıtlamalardan kurtulmasına izin verdi. Gözleri Jimin'in devasa Alfa penisinin kalın ve damarlı çevresine yerleşirken Jungkook dudaklarını sertçe ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stargazing İnto Your Eyes𑁍Jikook| omegaverse
FanfictionOmega prens jungkook'un aptal bir züppe kaba alfayla evlenmek zorunda kalacağı gerçeğinden nefret ettiği, ancak eterik görünen ve karşı konulmaz kokan güzel alfa prens jimin ile tanıştığı klasik bir görücü usulü evlilik kurgusu. Evlendikten sonra bi...