《29》

169 5 0
                                    

Part 1
1 hafta sonra--

Saçlarımı düzleştirirken o kadar telaşlıyımki bu kadar telaşlı olduğumu hatırlamıyorum doğrusu..Çağlar 10 dakikadan fazladır aşağıda bekliyor beni,biraz daha geç kalırsam bu odadan tabutum çıkabilir,ama onun telefonuyla uyanmış olmam benim hatam mi ? Bu kadar erken gelmeseymiş..
Saçımı tamamen bitirdiğimde çantamı alarak hızla aşağıya indim  ,arabaya sırtını yaslamış sigarasının son nefesini alıyordu,bitince ağzından atıp ezdikten sonra hemen yakınındaki çöp kovasına firlatti.

Arkasından sırtına sarılarak kulağına "Tam isabet "  diye fısıldadım,gülümsediğini farkedebiliyordum.Karnında olan ellerime dokundu,önüme dönerek konuşmaya başladı

"Hoşgeldin " burnumu hafif acıtarak sıkmaya başladı
                                                        
"Hoşgeldin de küçük hanım ağać oldum,senin yüzünden rezil oldum gelen geçen beklediğim şanslı kızın kim olduğunu merak edercesine Bakıyorlardı." diyerek tatli bir şekilde söylendi.
Derin bir nefes aldım ve ona sarılarak konuşmaya başladım

"O şanslı kız çok şükür ki benim,sen sadece benimsin Çağlar Seymen,seni seviyorum"

Daha da sıkı sarıldık,sımsıkı birgün sarılırken kemiklerimi kırabilir diye korkuyorum açıkcasi...

"Sana sarılamaya bayılıyorum,huzur veriyorsun Aycan,seni sevmeye de bayılıyorum bu da bana mutluluk veriyor"

"Ne kadar güzel konuştun sen öyle" diyerek yanağına sulu bir öpücük kondurdum,sıcak bir o kadar içten gülümsemesiyle karşılık verdi,ardından arabaya bindik. Okul zaten çok yakındı hemen varmıştık,aradan indiğimde elimi sımsıkı tuttarak bahçede yüremeye başladık hala insanların çirkin bakışlarına alışabilmiş değilim.Bazen de Çağlara öyle bir bakıyorlar ki üzerlerine atlamamak için kendimi zor tutuyorum.Kıskancım abi ben ,seviyorum bu koca adamı.

"Yine kime sövüyosun içinden"

"Huuuu" gözümün önünde Çağların sallamaya çalıştığı ellerini görünce daldığımı farkettim.

"Ahh pardon aşkım dalmışım"

"Sen ne dedin az önce "

"Dalmışım dedim"

"Hayır ondan once"

"Dokuz"

"Of aycan aşkım dedin duydum"

"Diyemez miyim, sevgilim değilmisin ?hem duyduysan bidaha neden soruyosun"

"Bidaha duymak istedim Aşkım" aşkım dediğinde kalbim çıkıcakmış gibi oldu,kan yanaklarına fışkırdı ve kalbim gerçekten biraz patliycak hizli atmaktan.. Liseli şımarık aşıklara benzemiştik bu oldukça hoşuma gitmisti doğrusu..Hep böyle olalım aşkım.

Çağlar elini kalbimin üstüne koyup konusmaya devam etti.

"Bu kadar heyecanlancak ne vardi güzelim,hadi derse gec kalicaz" yanağımı öptükten sonra hemen karşıda bulunan amfiye doğru yüremeye başladı,amfiye girmeden göz kırptı,gülümsedim ardından bende sınıfıma girdim.

Ders bittikten sonra,aldığım notları kontrol ettim,mükemmeldi hemen hemen bütün önemli şeyleri not etmeyi başarabilmiştim.       

"Merhaba aycan" sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirince siniftan bir cocuğun yanıma doğru geldiğini farkettim,ve gelmisti bile. bu ders boyunca durmadan bana bakan cocuktu .

"Ders notlarindan fotokopi cektirebilir miyim acaba ben gecen hafta derslere giremedim de "

Hic vermek istemesemde mecburen kabul ettim.

Ay Gibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin