《27》

210 7 3
                                    

Multimedia :Çaģlar

Herşey rüya gibiydi, Çağlar aşk-ı ilan etmişti, Çağlar Seymen bu acemi aşık.

Şapşal ve acemi.

Bir o kadarda sinir bozucu tabii ki elini kalbimin üstüne koyup kendisinin orada olduğunu bana hatırlattıktan sonra elimden tuttu, sahil boyunca yürümeye başladık.

El ele.

Aramızdaki sessizliği Çağlar bozmuştu, ben hala olayın şokunun  etkisinden kurtulamadım.

"Beni affetmesen bile yanımda durucaksın"

Sesi emrediciydi, romantikliği en fazla 10 dakika sürüyordu.

"Nedenmiş o ,istediğim kişinin yanında du--

Lafımi kesti, konuşmama izin vermiyordu.

"Artık sadece benimsin.Bunu olmayan aklına nasıl sokucaksın bilmiyorum ama dene iste" ardından kahkaha atınca o mükemmel gülüsünü yeniden gördüm, gerćekten sadece yanımda gülsün istiyorum,bu gülüşü diğer kızların görmesini asla istemiyorum, onu gülüşünden bile kıskanırım, herne kadar henüz söylemicek olsamda , oda benimdi.

Gülmesi durunca , elini yanağıma koyup yanağimı oksayarak konuşmya devam etti.

"Herkesin senin bana ait olduğunu bilmesini istiyorum, bundan sonra kimse zarar veremicek sana , hergün yurttan ben alıcam seni , birlikte okula gidipgelicez "

"Yok artık abartma istersen "

" VAr artık Aycan Ben Ali'yi dövdüm éşek sudan gelinceye kadar onuda baban olucak o şerefsizide  ama öldüremedim,öldüremem de zaten"

Duraksadı ve devam etti

"Yani onlar dışardaysa serbest haldeyken seni asla yalnız bırakamam birkez daha aynı şeyleri yaşayamam sana bişey olsaydı"

" şş tamam, bak burdayım,başının belası olmaya devam edeceğim aküm."

"Akü mü" ardından kahkayı patlatmıştı

" Evet ne var be sen benim güç kaynağimsın güc kaynaklarına ne denilir ?  'Akü' , akümsün benim"

Cağlar tekrardan kahkahayı basınca onu susturmak için parmak ucumda yükselip elimle ağzını kapattım, ona fazla yaklaşmıştım, Cağlar belimden tutup beni kendine yapıştırdı, elimi ağzından çekip , çok yakın olduğumuz için, kendimi geri çektim, sonuçta sokak ortasındaydık.Çağlar kendimi ondan uzaklaştırınce bozulmuştu, bunu yüzü ifadesinden anlayabiliyordum ama napmalıydım ? SOKAK ortasında sevişsemiydim.Tövbe Tövbe..

Çağlar'ın koluna sarılıp biraz yürümeye başladık, ona hernekadar kızgın olsamda, yapamıyorum, o yanımdayken , onun o muhteşem kokusunu içime çekerken ondan uzak duramıyorum..

Biraz daha sessiz bir şekilde yürüdükten sonra ,geri dönuş yaparak arabaya doğru ilerledik,arabaya bindiğimizde de hala sessizlik hakimdi.

Yurdun önüne geldiğimizde sessizliği bozdum.

"Görüşurüz" dedum zorla gülümseyerek

" Görüşürüz " diye karşılık verdi, soğuk bi sesle, unutma Aycan Çağlar bu  dengesizin teki.

Arabadan inip hemen odama çıktım,Özge yoktu, duşa girip çıktıktıktan sonra saçlarımı kuruladım, ve biraz ders çalısmaya karar verdim, fazla boşlamıştım.

1 saate yakın ders çalıştıktan sonra kapı sesi gelince dikkatimi oraya yoğunlaştırdım, Özge perişan bir şekilde bana bakıyordu.

Telaşla yanına gittim

Ay Gibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin